اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970201292088667

با خریدن حسن یوسف، بامبو و آدنیوم سال‌های جوانی را دوباره تجربه کنید!

با نگهداری این گیاهان در منزل 20 سال جوان‌تر شوید!

کد: 13970201292088667

https://goo.gl/XzFHEs

، تهران , (اخبار رسمی):  آمارها نشان می‌دهد غلظت بالای آلاینده‌های هوا در شهر تهران موجب کاهش 10 سال از عمر ساکنین آن می‌شود. اما جای نگرانی نیست! هر تهدیدی با خود فرصت‌هایی را هم به وجود می‌آورد. استفاده از گیاهان علاوه بر زیبایی، هوای خانه را نیز تمیز و تصفیه می‌کند! 

با نگهداری این گیاهان در منزل 20 سال جوانتر شوید!
با نگهداری این گیاهان در منزل 20 سال جوان‌تر شوید!

با یادگیری ترفند نگهداری گیاهان خود را 20 سال جوان‌تر کنید!

اگر در هر کلان شهری از جمله تهران زندگی کرده باشید گوشتان حتما با واژه‌هایی از قبیل آلاینده‌های هوا، غلظت گازهای سمی، منوکسیدکربن، شاخص کیفیت و آلودگی هوا و از این دست قبیل آشنا است. آمارها نشان می‌دهد آلودگی هوا نقش 60 درصدی را در ایجاد مشکلات تنفسی برای افراد جامعه دارد به‌طوری‌ که غلظت بالای آلاینده‌های هوا در شهر تهران موجب کاهش 10 سال از عمر ساکنین آن می‌شود. وجود این آمارها و گزارش‌های مشابه به مثابه زنگ خطری است جدی برای کسانی که زندگی را دوست دارند!

از سویی دیگر آلودگی هوا دومین عامل آسیب‌رسان به پوست انسان بعد از اشعه ماورابنفش است. آلاینده‌های هوا از جمله دود ناشی از خودروهای شخصی، هواپیماها، کارخانه‌ها، شهرک‌های صنعتی، اگزوز ماشین‌های سنگین و حتی ازون (به عنوان آلاینده ثانوی) با کاهش آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی موجود بر روی سطح بدن، لایه‌های محافظت‌کننده پوست را از بین می‌برد. روند سریع این فرآیند و فعل و انفعالاتی از این قبیل، موجب بروز پدیده‌ای به نام پیری زودرس و آشکار شدن چین و چروک بر روی پوست می‌شود.

اما جای نگرانی نیست! هر تهدیدی با خود فرصت‌هایی را هم به وجود می‌آورد. استفاده از گیاهان علاوه بر زیبایی، هوای خانه را نیز تمیز و تصفیه می‌کند! 

باید قبول کرد تنها راه نجات برای فرار از این مشکلات پناه آوردن به گیاهان آپارتمانی از قبیل حسن یوسف، بامبو و آدنیوم است که با تبدیل دی اکسید کربن به اکسیژن بسیاری از آلاینده‌ها را جذب می‌کند و نقشی موثر در پاکیزه نگه داشتن هوای خانه دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گل و گیاه مهندس نیک

مجری دکوراسیون داخلی با گیاهان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی