اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970209293358549

درمان دیابت با بره موم

کد: 13970209293358549

https://goo.gl/3a1m1g

، اصفهان , (اخبار رسمی): درمان دیابت با عسل و همچنین با بره موم، راه‌های نسبتا تازه و سالمی هستند که می‌توانند به خوبی باعث هماهنگی میزان گلوکز خون و مقدار انسولین شوند. بره موم می‌تواند به ترشح انسولین کمک کند و نباید فراموش کرده که برای مصرف بره موم به عنوان روش درمان دیابت، باید از نوع فرآوری شده ی آن میل شود.

 درمان دیابت با بره موم
درمان دیابت با بره موم

بره موم فرآوری شده به شکل کپسول بره موم و یا محلول در عسل، برای افرادی که قصد پیشگیری از انواع دیابت را دارند و همچنین بیماران مبتلا به دیابت در کشور ایران تولید و قابل عرضه است

شاید بد نباشد به جای روش‌های شیمیایی درمان دیابت، به دنبال روش‌های طبیعی و ارگانیک برای پیشگیری و بهبود روند آن و یا کنترل پیشرفت دیابت رفت. این روش‌ها با ایجاد تغییر سبک زندگی و همچنین بهبود عادت‌های تغذیه، موجب می‌شوند میزان گلوکز انباشته در خون به میزان قابل‌توجهی تا حد طبیعی پایین آمده و در همان حد باقی بماند.

از جمله ی این روش‌ها می توان به کاهش مصرف قند، شکر، یا خوراکی‌ها و نوشیدنی‌هایی که با استفاده از این مواد تهیه می‌شوند شبیه انواع کیک یا دسر، بستنی، نوشابه و ... اشاره کرد. بهتر است به جای این خوراکی‌ها، از مواد طبیعی شیرین استفاده شود که یکی از بهترین و موثرترین آن‌ها، محصولات زنبور عسل شامل عسل طبیعی و بره موم است.

عسل درمانی و درمان دیابت

لازم به تاکید است که هر نوع عسل موجود در بازار، طبیعی نبوده و برخی از زنبورداران با گذاشتن محلول آب و شکر در مسیر زنبور، اقدام به تولید عسل غیر طبیعی می‌کنند. حتی برخی از عسل‌های موجود نیز اصلا توسط زنبور تولید نشده و با پختن شکر به دست می‌آیند. بر خلاف عسل‌های غیرطبیعی و تقلبی، ساکاروز موجود در عسل طبیعی بسیار ناچیز است و به همین دلیل، عسل طبیعی را عسل ارگانیک یا عسل دیابتی می‌گویند.

درمان دیابت با عسل و همچنین درمان دیابت با بره موم، راه‌های نسبتا تازه و سالمی هستند که می‌توانند به خوبی باعث هماهنگی میزان گلوکز خون و مقدار انسولین شوند. بره موم می‌تواند به ترشح انسولین کمک کند و نباید فراموش کرده که برای مصرف بره موم به عنوان روش درمان دیابت، باید از نوع فرآوری شده آن میل شود.

درمان دیابت با بره موم

بره موم فرآوری شده به شکل کپسول بره موم و یا محلول در عسل، برای افرادی که قصد پیشگیری از انواع دیابت را دارند و همچنین بیماران مبتلا به دیابت (که قصد دارند بیماری خود را به کمک آن کنترل کنند) در کشور ایران تولید و قابل عرضه است.

ایران عسل از جمله مجموعه‌هایی است که بره موم را طی انجام عملیاتی فرآوری کرده و برای مصرف به بازار عرضه می‌کند، که برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مفید خواهد بود.

استفاده از بره موم به این علت که شیمیایی نیست و از فرآورده‌های زنبور عسل است برای بدن هیچ ضرری نخواهد داشت، فقط برای درمان کامل باید آن را به صورت منظم و در طولانی مدت مصرف شود تا ابتدا بیماری دیابت کنترل و سپس درمان شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]