اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970213294018719

برگزاری ورکشاپ "طراحی کاراکتر در Game" در مدرسه اینورس

کد: 13970213294018719

https://goo.gl/5QTcUJ

، تهران , (اخبار رسمی): بنابر اعلام مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس، ورکشاپ "طراحی کاراکتر در Game" با حضور سعید رمضانی و فراز شانیار، دو کانسپت آرتیست حرفه‌ای، و همچنین با حضور جمعی از علاقمندان به حوزه طراحی کاراکتر و نقاشی دیجیتال، در محل مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس برگزار شد.

برگزاری ورکشاپ "طراحی کاراکتر در Game" در مدرسه اینورس
برگزاری ورکشاپ "طراحی کاراکتر در Game" در مدرسه اینورس

بنابر اعلام مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس، ورکشاپ "طراحی کاراکتر در Game" با حضور سعید رمضانی و فراز شانیار، دو کانسپت آرتیست حرفه‌ای، و همچنین با حضور جمعی از علاقمندان به حوزه طراحی کاراکتر و نقاشی دیجیتال، در محل مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس برگزار شد.

در بخش ابتدایی این ورکشاپ ارائه‌دهندگان با هدف شناخت سلیقه و تمایل شرکت‌کنندگان، به گفتگوی کوتاهی با افراد مشغول شدند و پس از مشخص‌شدن ویژگی‌های ظاهری و رفتاری کاراکتر مورد نظر، طراحی خود را آغاز کردند. سعید رمضانی کار خود را بر پایه طراحی خطی و فراز شانیار کار خود را بر پایه طراحی سیلوئت کاراکتر آغاز کرد. آثار مرحله به مرحله مسیر تکمیل‌شدن خود را از کل به جزئ طی کرده و تکمیل‌تر و تکمیل‌تر شدند. تمامی مراحل اجرای آثار بوسیله دو ویدئو پروژکتور قابل رویت بود و در حین اجرا به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ داده می‌شد.

تا نیمه ورکشاپ کاراکتر‌ها به صورت سیاه و سفید طراحی شدند و پس از زمان استراحت ورکشاپ، هر دو ارائه‌دهنده شروع به رنگ‌گذاری و اضافه‌کردن جزئیات بیشتر کردند. در تمامی بخش‌های این ورکشاپ، سعید رمضانی و فراز شانیار در رابطه با تجربیات منحصر به فرد خود از پروژه‌های کاری خارج کشور خود نیز صحبت کردند.

علاقه‌مندان جهت مشاهده آثار نهایی تولید شده ورکشاپ طراحی کاراکتر در Game به سایت مدرسه تخصصی هنر ودیزاین اینورس می‌توانند مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس

مدرسه اینورس در 17 آذر 1387، به عنوان نخستین مدرسه تخصصی هنرهای دیجیتال با هدف تغییر در بستر آموزشی تاسیس شده است. نام آن نشانه معکوس بودن و ساختار‌شکنی در شرایط آموزشی راکد و ثابت در ایران انتخاب شده و اکنون پس از گذشت 10 سال فعالیت تخصصی در حوزه هنرهای دیجیتال و غیر دیجیتال، صاحب نامی معتبر و پرآوازه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]