اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970229296308154

نتایج قرعه‌کشی جشنواره نوروزی 1397 اعلام شد

اعلام برندگان قرعه کشی جشنوراه نوروزی 1397 «ایکس زد ان هاستینگ»

کد: 13970229296308154

https://goo.gl/WFRSrk

، شهر کرد , (اخبار رسمی): با برگزاری قرعه‌کشی جوایز جشنواره نوروزی 97، برندگان قرعه‌کشی مشخص شد و جوایز در نظر گرفته شده برای این جشنواره به مشتریانی که در این جشنواره شرکت کرده بودند اهدا شد.

اعلام  برندگان قرعه کشی  جشنوراه نوروزی 1397 ایکس زد ان هاستینگ
نتایج قرعه کشی جشنواره نوروزی ایکس زد ان هاستینگ

در این قرعه‌کشی یک دستگاه تبلت و تعدادی لوازم جانبی ذخیره‌سازی به مشتریان اهدا شد

به گزارش روابط عمومی شرکت داده پرداز نت افروز، این مراسم با عنوان «جشنواره نوروزی 1397 ایکس زد ان هاستینگ» به همت این شرکت از 20 اسفند ماه 1396 تا پایان 20 فرورودین 1397 برگزار شد.

براساس این گزارش، این مراسم در راستای قدردانی از همراهی مشتریان گرامی برگزار شد و در طول جشنواره از بین خریداران به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

به گفته نوید مردانیان مدیر عامل این شرکت، با برپایی این جشنواره 6 نفر از کسانی که در مدت جشنواره از سرویس‌های این شرکت خریداری کرده‌اند در این قرعه‌کشی شرکت داده شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال بی‌نظیر کاربران، مدت زمان بررسی و محاسبه امتیاز کاربران تا به امروز زمان برد و پس از محاسبه امتیازات قرعه کشی در محل دفتر شرکت انجام شد و برندگان جوایز مشخص شد.

او تاکید کرد: جشنواره دیگری با همین شرایط و با عنوان "جشنواره رمضان" در حال برگزاری است، که می‌توانید با شرکت در آن از جوایز ارزشمندی بهره‌مند شوید.

گفتنی است اسامی برندگان در اطلاعیه اعلامی در سایت شرکت با عنوان "اعلام برندگان جوایز جشنواره نوروزی ۹۷" قابل روئیت است.

لینک جشنواره رمضان در اخبار رسمی : جشنواره رمضان ایکس زد ان هاستینگ 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایکس زد ان هاستینگ (XZN Hosting )

شرکت داده پرداز نت افروز ( XZN Hosting ) از تابستان سال ۱۳۹۰ با ارایه هاست رایگان به کلیه کاربران خود شروع به کار کرد . در زمان اندکی به بزرگترین ارایه دهنده هاست رایگان در ایران تبدیل شد . xzn.ir در ادامه فعالیت خود با توجه به نیاز کاربران اقدام به ثبت دامنه ، هاست حرفه ای و… نمود ، تا به این طریق جوابگوی کاربرانی که می خواهند ادامه فعالیت خود را به صورت حرفه ای تر دنبال کنند باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش