اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970312298648167

مطالعه این کتاب به تمامی علاقه‌مندان به فهم قرآن با هر رشته تحصیلی توصیه می‌شود

چاپ نخست کتاب "مبانی و روش مطالعه و فهم ساده قرآن" در ماه مبارک رمضان

کد: 13970312298648167

https://goo.gl/JT5VE2

، تهران , (اخبار رسمی): این کتاب، پیرو برگزاری موفق دوره‌های آموزشی روش مطالعه و فهم قرآن و بازخوردهای رضایت‌مندانه قرآن آموزان این دوره‌ها،در 140 صفحه با قطع رقعی منتشر شده است.

 چاپ نخست کتاب "مبانی و روش مطالعه و فهم ساده قرآن" در ماه مبارک رمضان
طرح روی جلد کتاب مبانی و روش مطالعه و فهم ساده قران

این کتاب، پاسخ به سوال "چگونه قرآن بخوانیم و بفهمیم" را با روش و بیانی ساده عرضه کرده است

چاپ اول کتاب "مبانی و روش مطالعه و فهم ساده قرآن" در نخستین روز نمایشگاه قرآن در اختیار علاقه‌مندان به فهم و تدبر در قرآن قرار گرفت. این کتاب در 140 صفحه با قطع رقعی و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کوشش گروه آموزشی تحقیقاتی قرآن پویان منتشر شده است.

سیدکاظم فرهنگ مولف کتاب و مدیر قرآن پویان در بخشی از مقدمه کتاب چنین نگاشته است: برگزاری موفق دوره‌های آموزش حضوری و مجازی "روش مطالعه و فهم ساده قرآن" و بازخوردهای رضایت‌مندانه قرآن آموزان این دوره‌ها و نیز دغدغه اصلی قرآن پویان که عمومی‌سازی فهم قرآن و تشویق همه مسلمانان علاقه‌مند به تدبّر و تأمل در قرآن بود، ما را بر آن داشت تا محتوای این دوره‌ها را به صورت کتابی با بیان ساده و قابل فهم برای همۀ افراد، اعم از حوزوی و دانشگاهی در هر رشتۀ تحصیلی منتشر کرده تا در دسترس همه علاقه‌مندان در سراسر کشور قرار گیرد.

این کتاب در 6 فصل با عناوین زیر تالیف شده است:

1- چرا به قرآن مراجعه کنیم؟ خداقرآن را چگونه کتابی معرفی کرده است؟

2-آیا ما مجاز و قادر به تدبر در قرآن هستیم؟

3-روش مطالعه و تدبّر در قرآن

4-اهمیت نقش محوری سوره‌ها در فهم قرآن

5-فواید روش ارائه شده دراین کتاب

6-گام تکمیلی تدبّر: طرح سؤالات مختلف از خود، در هنگام تدبّر و تفسیر آیات

از آنجا که در دورۀ آموزشی، نیمی از نمره نهایی به تمرین‌های طول دوره اختصاص داشت، این امکان برای مخاطبان این کتاب نیز فراهم است تا با ارسال پاسخ پرسش‌های انتهای فصل اول و دوم و نیز انجام تمرین عملی انتهای فصل سوم، در امتحان دوره نیز به‌صورت مجازی شرکت کرده در صورت کسب حد نصاب لازم، گواهینامه پایان دوره را دریافت کنند.

این کتاب در غرفه قرآن پویان در بخش رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه قرآن واقع در مصلای تهران قابل عرضه است.

قیمت چاپ سیاه و سفید کتاب 12000 تومان و چاپ رنگی آن 22000 تومان است که با تخفیف نمایشگاه به ترتیب 10000 و 20000 تومان به فروش می‌رسد.

سایر علاقه‌مندان به خرید این کتب می‌توانند در ماه مبارک رمضان با استفاده از تخفیف ایام نمایشگاه قرآن از طریق تماس با شماره 09123732102 کتاب را سفارش دهند.

هم چنین برای موسسات و نهادهای آموزشی قرآنی که بیش از 10 جلد سفارش دهند، با تخفیف فوق‌العاده به قیمت 8000 و 18000 تومان ارایه می‌شود.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت قرآن پویان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قرآن پویان

شعاری که ما دنبال می‌کنیم تدبر در قرآن، تعقل در شریعت، عمومی‌سازی فهم قرآن و عمل به آن است،‌ دوست داریم همه کسانی که مسلمان بوده و علاقه‌مند به قرآن هستند خودشان به قرآن مراجعه کنند ترجمه قرآن را بخوانند و بفهمند، سؤالات خود را یادداشت کنند،که در نهایت، زمینه‌ عمل به قرآن با رویکرد عقلانی برای آنها فراهم می‌شود. http://quranpuyan.com/yaf_postst2838_trykhchh-flythy-syt-w-knl-tlgrmy-qrn-pwyn.aspx

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب