کد: 13970504307039147

جاره وب‌سایت به شرط تملیک

ارائه خدمات طراحی وب‌سایت با شرایط جدید

کد: 13970504307039147

https://goo.gl/8hh1u4

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه سپناوب با هدف ارتقای سطح کسب‌وکارهای نوپا شرایطی جدید در ارائه خدمات طراحی وب‌سایت خود قرار داده است، طراحی وب‌سایت از این به بعد با شرایط اجاره‌ای و به شرط تملیک بعد از پرداخت اجاره ماهیانه صاحب وب انجام می‌شود.

ارائه خدمات طراحی وب سایت با شرایط  جدید ( اجاره وب سایت به شرط تملیک )
مجموعه سپناوب - اجاره وب سایت به شرط تملیک - سپناوب

به گزارش روابط عمومی مجموعه سپناوب،  ارائه خدمات طراحی وب‌سایت با شرایط اجرا و به شرط تملیک، محصول جدید این مجموعه در تاریخ 4\5\1397 آغاز شد.

براساس این گزارش، این خدمات که در حوزه کسب و کارهای اینترنتی  ارائه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته شرایطی جدید را ارائه کند تا افراد یا کسب‌و‌کارهایی که توانایی پرداخت یک جای هزینه‌ها را ندارند بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

بر پایه این اطلاع، ارائه خدمات طراحی وب‌سایت با شرایط اجرا و به شرط تملیک دارای محاسنی است اعم از ویژگی‌ها خاص این خدمات این است که اجرای آن باعث افزایش اعتماد کاربران به صاحبان کسب‌وکارها می‌شود.

پریسا بهشتی مدیر مجموعه سپناوب، ارائه این خدمات را نتیجه بررسی نیازهای لازم بازار دانست و گفت: علاقه‌مندان برای اطلاع از فرآیندهای تحویل و دریافت این خدمات می‌توانند از مشاوران ما در اینستاگرام کمک بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپنا وب

هدف و رسالت اصلی مجموعه سپناوب ارائه مشاوره و خدمات مورد نیاز به مدیران کسب و کارها برای رشد هر چه سریعت و توسعه کسب و کارشان در بستر اینترنت است. این مجموعه در نظر دارد با افزایش اطلاعات مدیران کسب و کار و ارائه مشاوره دقیق باعث کاهش ریسک ورود به فضای اینترنت شود و در نتیجه ماندگاری و رشد یک کسب و کار تازه در اینترنت باعث نمایان شدن نتایجی بسیار مفید برای کل بازار اینترنت خواهد شد sepnaweb.com