اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970523311528304

نگاهی به گزارش اقتصادی شاپرک - تیرماه 97

همچنان در جایگاه نخست کیفیت خدمات

کد: 13970523311528304

https://goo.gl/CTcjiW

، تهران , (اخبار رسمی): براساس گزارش تیرماه شاپرک، باز هم خدماتی که نوتاپی با همراهی تاپ ارائه می‌کند جایگاه نخست عملکرد پذیرندگی را در مقایسه با سایر PSPها و شرکت‌های پرداخت به دست آورد. فروشگاه‌های اینترنتی که خدمات نوتاپی را انتخاب کرده‌اند، با کمترین خطا در تراکنش‌ها پاسخ مناسب اعتماد به نوتاپی را دریافت کردند.

همچنان در جایگاه نخست کیفیت خدمات
مقایسه نسبت خطای پذیرندگی به کل تراکنش های هر شرکت PSP

خدمات درگاه پرداخت نوتاپی که به پشتوانه تاپ ارائه می‌شود بالاترین رتبه کیفیت گزارش نیمه تابستان سال 1397 را کسب کرد

بهبود خدمات تاپ که در گزارش نیمه تابستان شاپرک هم منعکس شده، شرایط را برای فعالان حوزه تجارت الکترونیک بهبود داده، این درحالی است که به دلیل محدودیت‌های اخیر بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه فروش اینترنتی درگیر مشکلات ناشی از کندی و قطعی اینترنت یا محدودیت در استفاده از خدمات برون مرزی شده‌اند.

نوتاپی مفتخر است که با همکاری تاپ موفق شده در شرایط دشوار کنونی خدمات درگاه‌های پرداخت را با پایداری بیشتری به مشتریان خود عرضه کند. ارائه خدمات پرداخت اینترنتی و نقل و انتقال پول الکترونیک که نبض کسب‌وکارهای حوزه تجارت الکترونیک است با بهره‌گیری از بستر ایمن و قابل اعتمادی که نوتاپی عرضه می‌کند، برخلاف چالش‌های اخیر اینک با اطمینان بیشتری عرضه می‌شود.

نکته مهم اینکه گرچه محدودیت‌های برون‌مرزی اخیر مشکلاتی را برای کسب‌وکارهای فعال دراین حوزه ایجاد کرده اما باید پرسید که به راستی چند درصد از مشکلات به وجود آمده را می‌توان ناشی از عوامل بیرونی دانست؟ روشن است که اجرای برنامه‌های پیشگیرانه و تمهیدات فنی مناسب این مشکلات را به حداقل می‌رساند. نوتاپی با تلاش برای ارائه خدمات مطلوب به پشتوانه تیم مجرب خود و مجموعه تاپ، همیشه سعی در ارائه بیشترین خدمات با بهترین کیفیت را داشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوتاپی

نوتاپی (ارائه دهنده خدمات درگاه های پرداخت)، با شعار نوآوری تا پیشرفت، محصول نگرشی نوین در حوزه فین تک است که به منظور تسهیل خدمات پرداخت و تکمیل اکوسیستم صنعت بانکداری شکل گرفته و به پشتوانه تاپ (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان) امکانات ایمن‌ترین و باسابقه‌ترین درگاه پرداخت کشور را در اختیار پدیرندگان و صاحبان کسب و کارهای برخط (آنلاین) قرار می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]