اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970509308588304

در حاشیه نمایشگاه الکامپ و حضور غرفه به غرفه نوتاپی

نماد اعتماد یا پرداخت کارمزد! کسب و کار نوپای من!

کد: 13970509308588304

https://goo.gl/unEcXF

، تهران , (اخبار رسمی): امسال هم پس از گذشت ۴ روز از برگزاری مهمترین رویداد صنف فناوری اطلاعات (الکامپ ۲۰18)، امروز عصر این دوره از الکامپ به کار خود پایان داد. در نمایشگاه امسال نوتاپی به عنوان تسهیل‌گر خدمات مالی و پرداخت برای کسب‌وکارها حضور فعال داشت.

نماد اعتماد یا پرداخت کارمزد! کسب و کار نوپای من!
نماد اعتماد یا پرداخت کارمزد! کسب و کار نوپای من!

نوتاپی در نمایشگاه امسال به جای آنکه در یک غرفه ثابت بماند، به تمام غرفه‌ها سر زده و با تک‌تک کسب‌وکارها به گفتگو نشست و  راه‌حل‌ها و انتخاب‌های بهتری را پیش روی این کارآفرینان قرار داد 

در حالی که همیشه در تمامی محافل خبری صحبت از تسهیل‌گری برای کسب‌وکارهای نوپا است ولیکن همچنان شاهد ناملایمات و سخت‌گیری‌هایی نابخردانه نسبت به فعالیت‌های این قشر کوشا و فعال جامعه فناوری اطلاعات کشور هستیم. 

کسب و کارهای نوپایی که با وجود مشکلات و موانع مختلف باز هم در نمایشگاه به عنوان یک استارتاپ حاضر شده و سعی در معرفی خدمات و نوآوری‌های خود در شاخه‌های مختلف صنایع داشتند. کسب‌وکارهایی که همچنان داشتن نماد اعتماد از معضلات آن‌ها به حساب می‌آید. کارآفرینانی که در این اوضاع اقتصادی و بار هزینه‌های بالا مجبور به پرداخت درصدی از سود خود به واسطان پرداخت هستند. کسب‌و‌کارهایی که حاضر به پرداخت کارمزد به درگاه‌های واسط برای تراکنش‌های مالی خود هستند اما حاضر به افتادن در مسیر اخذ نماد اعتماد نیستند. 

اما امسال داستان متفاوت شد! ورای هیاهوی نمایشگاه و در میانه همه وعده‌هایی که سالها است بیان شده و پس از نمایشگاه فراموش می‌شود، نوتاپی با ارائه خدمات خود امیدواری‌هایی برای رفع برخی مشکلات کسب‌و‌کارها ایجاد کرد. نوتاپی با تسهیلاتی که در ارائه خدمات مالی و پرداخت برای این قشر از کارآفرینان فراهم کرده، فشار ناشی از تحمیل پرداخت کارمزد اضافی به واسطه‌های پرداخت اینترنتی را حذف کرد. 

نوتاپی در نمایشگاه امسال به جای آنکه در یک غرفه ثابت منتظر این کارآفرینان پر شور باشد، به تمام غرفه‌ها سر زده و با تک‌تک کسب‌و‌کارها به گفتگو نشست و  راه‌حل‌ها و انتخاب‌های بهتری را پیش‌روی این کارآفرینان قرارداد.  

اگر واقعا به دنبال تسهیل خدمات برای کارآفرینان کشور خود هستیم باید به نیازهای تمامی آن‌ها پاسخی درخور داده و با ارائه راه حل‌های مختلف به پیشرفت و رشد آن‌ها کمک کنیم. چاپ بنر و بروشورهای متنوع و رنگارنگ برای معرفی کسب‌و‌کارها مفید است اما به تنهایی هیچگاه پاسخگوی مشکلات آن‌ها نخواهد بود و باید از چنین موقعیت‌هایی به نوعی استفاده کرد تا در حد توان چالش‌های این صاحبان ایده و کسب‌و‌کار را مرتفع و حل کرد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوتاپی

نوتاپی (ارائه دهنده خدمات درگاه های پرداخت)، با شعار نوآوری تا پیشرفت، محصول نگرشی نوین در حوزه فین تک است که به منظور تسهیل خدمات پرداخت و تکمیل اکوسیستم صنعت بانکداری شکل گرفته و به پشتوانه تاپ (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان) امکانات ایمن‌ترین و باسابقه‌ترین درگاه پرداخت کشور را در اختیار پدیرندگان و صاحبان کسب و کارهای برخط (آنلاین) قرار می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]