اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971002335258304

نوتاپی و تجارت الکترونیک پارسیان همچنان در فهرست بهترین‌های گزارش شاپرک

پائیز پر رونق درگاه‌های پرداخت

کد: 13971002335258304

https://goo.gl/uzgTdU

، تهران , (اخبار رسمی): نمودارهای عملکرد شهریور تا پایان آبان‌ماه که براساس گزارش‌های شاپرک تهیه شده به روشنی بیانگر اعتماد مشتریان به کسب و کارهای مبتنی بر درگاه پرداخت اینترنتی از یک سو، و جذابیت خدمات نوتاپی برای این نوع کسب و کارها از سوی دیگر است.

پائیز پر رونق درگاه‌های پرداخت
گزارش آبانماه 97 شاپرک

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) و نوتاپی باز هم موفق به حفظ ارزش‌های عملیاتی خود شده و توانسته اند کسب و کارهای بیشتری را با تکیه بر سرعت، ایمنی، پشتیبانی ۲۴ ساعته به سمت خود جلب کنند

روند رشد متوازن حوزه پرداخت‌های اینترنتی در گزارش‌های ماهیانه شاپرک همچنان مشهود است. در این مسیر خدماتی که توسط نوتاپی ارائه می‌شود باز هم در فهرست بهترین‌ها قرارگرفته است.

گزارش‌های شاپرک از شهریور تا آبان سال‌جاری بیانگر وجود شیبی ملایم اما پایدار در رشد فعالیت‌ها است. این در حالی است که بروز تحریم‌های یک‌جانبه و برخی دشواری‌ها در تطبیق بازار با شرایط جدید، کاهش فعالیت در این حوزه را دور از انتظار نمی‌دانست؛ اما نه تنها تعداد درگاه‌های اینترنتی بلکه میزان تراکنش‌های انجام شده هم در مسیر رشد قرار دارد. خروج فشارهای روانی از بازار و تلاش برای افزایش اعتماد به کسب و کارها از جانب مردم و فعالان اقتصادی منجر به حفظ این روند رشد در بازه زمانی پایان تابستان تا پائیز شده است.

در این میان نکته جالب توجه آنکه خدماتی که نوتاپی به صاحبان کسب و کارها عرضه می‌کند همچنان در فهرست بهترین‌های این چند ماهه قرار دارد. شرکت پککو (تجارت الکترونیک پارسیان) که زیرساخت‌های این خدمات را فراهم کرده باز هم موفق شده با حفظ ارزش‌های عملیاتی خود، کسب و کارهای بیشتری را با تکیه بر سرعت، ایمنی، پشتیبانی ۲۴ ساعته، و قابلیت اتصال به همه حساب‌های بانکی کشور به سمت خود جلب کند.

نمودارهای عملکرد شهریور تا پایان آبان‌ماه که براساس گزارش‌های شاپرک تهیه شده به روشنی بیانگر اعتماد مشتریان به کسب و کارهای مبتنی بر درگاه پرداخت اینترنتی از یک سو، و جذابیت خدمات نوتاپی برای این نوع کسب و کارها از سوی دیگر است. سرعت در تسویه وجوه، بی‌نیازی از پرداخت کارمزد، تسهیلات ویژه برای کسب و کارهای نوپا (استارتاپ)، ایمنی، و پشتیبانی فنی شبانه­‌روزی در ۷ روز هفته باعث شده که درگاه‌های پرداخت اینترنتی نوتاپی به گزینه کم نظیر این حوزه تبدیل شود.

شایان ذکر است که نوتاپی نماینده رسمی تجارت الکترونیک پارسیان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوتاپی

نوتاپی (ارائه دهنده خدمات درگاه های پرداخت)، با شعار نوآوری تا پیشرفت، محصول نگرشی نوین در حوزه فین تک است که به منظور تسهیل خدمات پرداخت و تکمیل اکوسیستم صنعت بانکداری شکل گرفته و به پشتوانه تاپ (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان) امکانات ایمن‌ترین و باسابقه‌ترین درگاه پرداخت کشور را در اختیار پدیرندگان و صاحبان کسب و کارهای برخط (آنلاین) قرار می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه