اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970427305648304

چرا باید در انتخاب درگاه فروشگاه خود دقت کنیم!؟

پول‌های من دست شماست؟

کد: 13970427305648304

https://goo.gl/7wsu9i

، تهران , (اخبار رسمی): کسب و کارهای اینترنتی برای از دست ندادن مشتریان و همچنین ایجاد اعتماد برای خریداران خود و تسهیل امر خرید برای آنها ملزم به استفاده از درگاه‌های پرداخت اینترنتی هستند، اما آیا واقعا انتخاب درگاه پرداخت ایمن و قابل اعتماد آسان است؟ در این مقاله این تصمیم گیری را برای شما آسان می‌کنیم.

پول های من دست شماست؟
پول‌های من دست شماست؟

آیا سپردن نبض کسب‌وکار که همان تراکنش‌های مالی آن کسب‌وکار است به مجموعه‌هایی مجازی و بی‌نام و نشان که هیچ مرجع قانونی آن‌ها را تأیید نکرده است کاری منطقی است؟

اگر صاحب یک وب‌سایت خدماتی یا یک فروشگاه اینترنتی هستید حتما باید امکان پرداخت آنلاین ارائه دهید و مزیت پرداخت آنلاین را فراهم کنید چرا که ممکن است افراد به سایت شما مراجعه کنند اما به دلیل نداشتن امکان مراجعه‌ی حضوری از خرید منصرف شوند. قطعا دریافت و پرداخت وجه مهم‌‌ترین فرایند مالی بین خریدار و فروشنده در کسب‌و‌کارها‌ی آنلاین است. این فرایند باید در یک بستر امن، راحت و قابل پیگیری انجام شود .مدیر یک فروشگاه اینترنتی یا سایت تجاری برای این کار چندین راه پیش‌‌رو دارد. اما بهترین راه کدام است؟

در شرایطی که با یک جستجوی ساده در فضای اینترنت تعدا کثیری از وب‌سایت‌های متنوع را می‌توان یافت که ادعای درگاه واسط، تسهیل خدمات پرداخت، پرداخت یار، ارائه درگاه آنی و از این دست موارد را دارند و با گذاشتن لوگوی بانک مرکزی و سامانه شاپرک مهر تأییدی بر کسب‌و‌کار خود زده‌اند تصمیم‌گیری برای انتخاب درگاه پرداخت امری دشوار به نظر می‌رسد. 

آیا سپردن نبض کسب و کار که همان تراکنش‌های مالی آن کسب‌و‌کار است به مجموعه‌هایی مجازی و از این دست که نه مرجع قانونی آن‌ها را تأیید کرده است، نه آدرس مشخصی دارند کاری منطقی است؟ آیا به صرف ارائه درگاه آنی و بدون اخذ هیچگونه مدرک معتبری می‌توان درگاه دریافت کرد؟ خودتان در هر کسب‌و‌کاری که هستید می‌توانید اینگونه رفتار کنید؟ آیا به همان سرعت که درگاه فعال می‌شود به همان سرعت هم درگاه بسته نمی‌شود؟ اصلا عجیب نخواهد بود که در این ساز و کار معلول، از اطلاعات و تراکنش‌های مالی شما و همچنین مشتریان فروشگاه‌تان سوء استفاده شود.

می‌‌توان با اطمینان گفت شناخته شده‌‌ترین و متداول‌‌ترین راه آن است که یا با درگاه پرداخت آنلاین یک بانک قرارداد مستقیم منعقد شود و یا از یک شرکت واسط معتبر خدمات درگاه پرداخت استفاده کرد. البته که قرارداد مستقیم با بانک به دلیل فرآیند اداری پیچیده برای کسب‌وکارهای آنلاین مناسب نیست و یا لازم است یک فروشگاه اینترنتی با چندین بانک قرارداد ببندد که قطعا راه بهینه‌‌ای نخواهد بود. از سوی دیگر روزی نیست که خبر فیلترشدن و یا قطعی سرویس درگاه‌های واسط در رسانه‌ها شنیده نشود. که این تنها یکی از معایب درگاه‌های واسط است.

دریافت کارمزدهای مختلف، عدم تسویه حساب مستقیم از طریق شاپرک، عدم وجود ساز و کاری مناسب برای پشتیبانی 24 ساعته پذیرندگان و مشتریان آنها و مواردی از این دست از دیگر معایب اینگونه درگاه‌ها محسوب می‌شود. 

اما واقعا چاره چیست؟ لاجرم که یک سایت فروشگاهی باید از درگاه پرداخت استفاده کند و مشتریان خود را راضی نگه دارد.

شاید بتوان گفت اصلی‌ترین علت به وجود آمدن نوتاپی در صنعت پرداخت کشور ارائه راه حل برای این معضلات تجارت الکترونیک است. نوتاپی به پشتوانه با سابقه‌ترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت، تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) این امکان را برای پذیرندگان فراهم کرده است تا بتوانند با خیالی راحت از خدمات پرداخت آنلاین استفاده کنند. در حقیقت نوتاپی توانسته است با قدرت گرفتن از درگاه مستقیم و حذف مراحل پیچیده اداری و در عین حال سرعت عمل یک درگاه واسط تمامی مزایا را در خود جای دهد.

فعال‌سازی درگاه در یک روز کاری، ارائه درگاه کاملا اختصاصی، تسویه حساب روزانه و بدون کارمزد، پشتیبانی 24 ساعته پذیرندگان و مشتریان، عقد قرارداد رسمی و بسیاری موارد دیگر ویژگی‌هایی هستند که باعث می‌شود تصمیم‌گیری در انتخاب درگاه فروشگاه‌های اینترنتی برای پذیرندگان آسان و دغدغه‌های پیش روی کسب‌وکارهای اینترنتی کمتر شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوتاپی

نوتاپی (ارائه دهنده خدمات درگاه های پرداخت)، با شعار نوآوری تا پیشرفت، محصول نگرشی نوین در حوزه فین تک است که به منظور تسهیل خدمات پرداخت و تکمیل اکوسیستم صنعت بانکداری شکل گرفته و به پشتوانه تاپ (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان) امکانات ایمن‌ترین و باسابقه‌ترین درگاه پرداخت کشور را در اختیار پدیرندگان و صاحبان کسب و کارهای برخط (آنلاین) قرار می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]