اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970426305378304

نوتاپی تنها یک درگاه تراکنش مالی نیست!

حضور یک تازه نفس در حوزه فین تک

کد: 13970426305378304

https://goo.gl/g8BWd9

، تهران , (اخبار رسمی): نوتاپی با شعار نوآوری تا پیشرفت و با تمرکز بر ارائه و تسهیل خدمات پرداخت بر بستر اینترنت کار خود را شروع کرده و امیدوار است با نگاهی تازه و همگام با رشد صنعت پرداخت و بانکداری مسیر پیشرفت خود را ادامه داده و در چارچوب قوانین و ضوابط بانک مرکزی به خانواده بازیگران اثرگذار حوزه فین تک کشور بپیوندد.

حضور یک تازه نفس در حوزه فین تک
www.nutapay.ir

ظهور نوتاپی و شیوه ارائه خدمات آن در حالی که بابت خدمات خود کارمزدی از مشتریان دریافت نمی‌کند، امکان جدیدی است که به توسعه کسب‌وکارهای نوپا و تجارت الکترونیک کمک خواهد کرد

جدیدترین عضو جامعه فعالان حوزه پرداخت‌های اینترنتی کشور کار خود را به شکل رسمی آغاز کرد. نوتاپی که خدمات درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب‌وکارهای برخط (آنلاین) ارائه می‌کند از زمستان سال 96 کار خود را شروع کرده بود اما با شروع تابستان داغ 97، فعالیت رسمی خود را اعلام کرده است.

با شروع به کار نوتاپی که خدمات خود را با تکیه بر توانائی‌های شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) عرضه می‌کند، عضوی جدید و پر انرژی به حوزه فین تک کشور اضافه شده است.

نوتاپی به دنبال ارائه خدمات به گونه‌ای است که چابکی، سادگی و ایمنی را در کنار امکان اتصال به تمامی بانک‌های عضو شتاب و خدمات پشتیبانی 24 ساعته در همه روزهای هفته برای مشتریان فراهم کند.

ظهور نوتاپی و شیوه ارائه خدمات آن در حالی که بابت خدمات خود کارمزدی از مشتریان دریافت نمی‌کند، امکان جدیدی است که به توسعه کسب‌وکارهای نوپا و تجارت الکترونیک کمک خواهد کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به اطلاعات بیشتر درباره نوتاپی به شبکه‌های اجتماعی نوتاپی با نام nutapay@ و همچنین سایت این مجموعه به آدرس www.nutapay.ir مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوتاپی

نوتاپی (ارائه دهنده خدمات درگاه های پرداخت)، با شعار نوآوری تا پیشرفت، محصول نگرشی نوین در حوزه فین تک است که به منظور تسهیل خدمات پرداخت و تکمیل اکوسیستم صنعت بانکداری شکل گرفته و به پشتوانه تاپ (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان) امکانات ایمن‌ترین و باسابقه‌ترین درگاه پرداخت کشور را در اختیار پدیرندگان و صاحبان کسب و کارهای برخط (آنلاین) قرار می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]