اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970530312639613

دستگاه جوجه‌کشی ارزان، با نام ایزی باتور 5 در بازار موجود است

کد: 13970530312639613

https://goo.gl/rDGxnz

، ارومیه , (اخبار رسمی): دستگاه جوجه‌کشی ارزان در این مقاله توصیف شده است و یکی از ارزان‌ترین دستگاه‌های جوجه کشی تولید شده در ایران نیز معرفی شده است.

دستگاه جوجه‌کشی ارزان
دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت ایزی باتور 5 تولیدی گروه صنعتی اسکندری موسوم به EIG

دستگاه جوجه‌کشی ارزان ساخت گروه صنعتی اسکندری که در سایت رسمی این کارخانه به آدرس اینترنتی https://iranjooje.com موجود است، با نام ایزی باتور 5 تولید و روانه بازار شده است.

افرادی که به دنبال یک دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت هستند می‌توانند به راحتی به وب سایت رسمی این کارخانه مراجعه کرده و تمامی محصولات گروه صنعتی اسکندری را مشاهده کنند.

ایزی باتور 5 یکی از برترین دستگاه‌های جوجه‌کشی در سطح ایران است. دستگاه جوجه‌کشی ایزی باتور 5 برای جوجه‌کشی از هر پرنده‌ای مناسب است.

پرنده‌هایی که با این دستگاه جوجه‌کشی به راحتی امکان جوجه‌کشی از آنها را وجود دارد شامل پرندگان اهلی همانند مرغ، بلدرچین، کبک، غاز، اردک، غاز، بوقلمون و سایر پرندگان اهلی و همچنین پرندگان زینتی همانند، طاووس، طوطی، مرغ عشق، قناری و… است.

به دلیل استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد و البته پیشرفته‌ی دستگاه‌های آرکام در این محصول افراد به راحتی می‌توانند به کیفیت جوجه‌کشی در این دستگاه اعتماد کنند.

همچنین می‌توان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد به صفحه مربوطه این محصول با نام «دستگاه جوجه‌کشی ارزان» مراجعه کرد.

علاقه‌مندان برای دریافت مشاوره رایگان و یا خرید دستگاه جوجه‌کشی کافی است تا با شماره تماس 09144485590 در ارتباط باشند تا مشاوره‌ای رایگان در مورد خرید دستگاه جوجه‌کشی دریافت کنند و همچنین بتوانید ماشین جوجه کشی مورد نظر خود را با اطلاعات کامل‌تری انتخاب کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران جوجه

گروه صنعتی اسکندری به سال 1372 شروع به فعالیت نمود و در طول 25 سال گذشته یکی از بزرگترین تولید کننده گان دستگاه های جوجه کشی صنعتی و خانگی در ایران بوده است. این گروه علاوه بر تولید تجهیزات مرغداری بصورت تخصصی اقدام به تولید با کیفیت ترین نوع ماشین های جوجه کشی خانگی مینماید

اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید