اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970626316959613

آشنایی با یخساز گروه صنعتی اسکندری

کد: 13970626316959613

https://goo.gl/X7hvgh

، ارومیه , (اخبار رسمی): یخ‌سازها دستگاه‌هایی هستند که با استفاده از آن می‌توان یخ مورد نیاز مصارف خوراکی و صنعتی را تولید کرد. یخسازها در چند نوع صنعتی، خانگی، رستورانی و اداری در بازار ایران و جهان به فروش می‌رسند.

یخساز
یخساز

یخ‌سازها دستگاه‌هایی که با استفاده از آن‌ها می‌توان یخ مورد نیاز برای مصارف خوراکی و صنعتی را تولید کرد. این دستگاه‌ها به صورت اختصاص برای تولید یخ طراحی و ساخته می‌شوند

آیا می‌دانید به غیر از قرار دادن سینی آب در فریزر چه راه‌هایی برای تولید یخ وجود دارد؟ آیا می‌دانید که با استفاده از یخ سازها می‌توانید به راحتی یخ کاملا بهداشتی تولید کنید؟

یخ‌سازها دستگاه‌هایی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان یخ مورد نیاز برای مصارف خوراکی و صنعتی را تولید کرد. این دستگاه‌ها به صورت اختصاصی برای تولید یخ طراحی وساخته می‌شوند و معمولا در انواع مختلف خانگی، رستورانی، کافی شاپی، فست فود و صنعتی در بازار موجود هستند.

در میان تولیدگنندگان دستگاه‌های سرمایشی در ایران که به صورت تخصصی به تولید دستگاه‌های یخ سازی با کیفیت در حد دستگاه‌های اروپایی اهتمام دارند، می‌توان به گروه صنعتی اسکندری اشاره کرد.

این کارخانه با 25 سال سابقه تولید و واردات دستگاه‌های سرمایشی و برودتی، واحد صنعتی برگزیده شمال غرب کشور در سال 1395 است. در ادامه می‌توانید اطلاعات کاملی در مورد یخ‌هایی که توسط گروه صنعتی اسکندری به بازار عرضه می‌شوند را کسب کنید.

این واحد تولیدی اقدام به عرضه یخ‌سازهای Aztech ترکیه و محصولات تولیدی خود با برند EIG می‌کند. کلیه دستگاه‌ها با یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری عرضه می‌شوند.

یخساز حبه‌ای خانگی 10 کیلویی

یخ ساز خانگی حبه‌ای 10 کیلویی ساخت کمپانی Aztech کشور ترکیه است. در تولید این دستگاه یخ‌ساز حبه‌ای از معیارهای مربوط به استاندارد CE اروپا پیروی می‌شود. این دستگاه یخ‌سازی از نوع دستگاه‌های تمام اتوماتیک است به طوری که برای استفاده از آن کافی است مخزن آن را پر از آب کرده و به برق متصل کنید تا به آب را به یخ تبدیل کند. به همین دلیل استفاده از آن بسیار آسان است.

این دستگاه یخ‌سازی قادر است در عرض کمتر از 10 دقیقه آب موجود در داخل مخزن خود را به یخ‌های حبه‌ای بلوری کاملا بی‌رنگ تبدیل کند. این دستگاه همانند سایر یخ‌سازهای برند Aztech تحت لیسانس ایتالیا ساخته می‌شود.

یخ ساز حبه‌ای رستورانی 40 کیلویی

یخساز حبه‌ای رستورانی 40 کیلویی AZtech قادر است در هر 24 ساعت 40 کیلویخ حبه‌ای تولید کند. از این رو استفاده از آن در محیط‌هایی که به یخ زیادی نیاز است مانند رستوران‌ها توصیه می‌شود، هرچند که استفاده از آن محدود به رستوران نیست و می‌توان آن را در کافی شاپ یا فست فود هم استفاده کرد.

در ساخت مخزن این دستگاه از مطابق با استانداردهای بهداشتی از جمله معیارهای مربوط به وزارت بهداشت و سازمان ملی استاندارد ایران از استیل استنلس استفاده شده است. استیل استنلس ضد زنگ است و یخ تولیدی در این مخزن به هیچ عنوان دچار تغییر رنگ و بو نمی‌شود.

دستگاه یخ‌سازی فست فود 15 کیلویی

دستگاه یخ‌سازی فست فود 15 کیلویی از دیگر محصولات کمپانی Aztech ترکیه است که برای استفاده در منازل، فست فودها، کافی شاپ‌ها و سایر اماکن تولید شده است. این دستگاه همانند سایر یخ سازهای Aztech از نوع اتوماتیک است.

در ساخت بدنه خارجی و مخزن این دستگاه همانند کلیه دستگاه‌های یخ سازی استاندارد از استیل استنلس استفاده شده است. بدنه داخلی آن هم از جنس ABS صنعتی است که دوام بالایی داشته و از قابلیت شستشو برخوردار است. ABS به دلیل کشسانی و شفافیت بالایی که دارد در ساخت بدنه لوازم خانگی به کار گرفته می‌شود.

یخ ساز حبه‌ای صنعتی EIG

یخ سازهای حبه‌ای صنعتی گروه صنعتی اسکندری (EIG) در ظرفیت‌های 100، 200، 300 و 500 کیلوگرمی ساخته می‌شوند. در ساخت این دستگاه‌ها از قدرتمندترین قطعات داخلی و خارجی استفاده شده است که آن‌ها را قادر می‌سازد تا در مناطق جغرافیایی مختلف از جمله مناطق گرم وحاره‌ای جنوب ایران قابل استفاده باشند. از جمله این قطعات می‌توان به موتور کالترون یا تکامسه (بنابه سفارش مشتری)، فن، پروانه و پمپ موتوژن و شیر برقی و کنتورآلات دانفوس دانمارک اشاره کرد.

کارخانه یخ‌سازی EIG

یخساز قالبی یا کارخانه یخ‌سازی EIG از دیگر محصولات سرمایشی گروه صنعتی اسکندری است که با استفاده از آن می‌توان یخ‌های قالبی در ابعاد 25*25*100 سانتی‌متر تولید کرد.
کارخانه یخ‌سازی بنابه سفارش مشتری قابل تولید با ظرفیت بین 20 تا 800 قالب یخ در 24 ساعت است. یخ تولیدی این دستگاه را می‌توان برای مصارف خوراکی و صنعتی مانند بچینگ پلات و کشتارگاه‌ها استفاده کرد.

دستگاه یخ‌ساز پولکی یا برفک‌ساز

این دستگاه از دیگر دستگاه‌های یخ سازی گروه صنعتی اسکندری است که برای تولید یخ پولکی یا برفک به کار گرفته می‌شود. این دستگاه قادر است در هر 24 ساعت 250 کیلوگرم یخ تولید کند. این دستگاه را می‌توان در صنایع مختلف و در فروشگاه‌ها، بستنی فروشی‌ها و ماهی فروشی‌ها مورد استفاده قرار داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران جوجه

گروه صنعتی اسکندری به سال 1372 شروع به فعالیت نمود و در طول 25 سال گذشته یکی از بزرگترین تولید کننده گان دستگاه های جوجه کشی صنعتی و خانگی در ایران بوده است. این گروه علاوه بر تولید تجهیزات مرغداری بصورت تخصصی اقدام به تولید با کیفیت ترین نوع ماشین های جوجه کشی خانگی مینماید

اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی