اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970703318549613

کتاب آموزش جوجه کشی و اصول اولیه پرورش طیور

کد: 13970703318549613

https://goo.gl/Rqis5C

، ارومیه , (اخبار رسمی): کتاب آموزش و پرورش طیور و حتی جوجه‌کشی از تخم‌های نطفه‌دار انواع پرندگان به آشنایی بیشتر با دستگاه جوجه‌کشی و المان‌های تشکیل‌دهنده آن از جمله سنسور، المنت، برد جوجه‌کشی، کنترلر اصلی، سیستم تهویه و... کمک می‌کند.

کتاب آموزش جوجه کشی و اصول اولیه پرورش طیور
کتاب آموزش جوجه کشی و پرورش طیور

در کتاب آموزش جوجه‌کشی اصول پرورش طیور و جوجه‌کشی از صفر بیان شده و مطالعه آن برای افراد ناآشنا با جوجه‌کشی بسیار ضروری است

کتاب آموزش جوجه کشی

کتاب جوجه‌کشی یکی از کتبی است که شاید افرادی با رشته تحصیلی فنی حرفه‌ای آن را در دبیرستان مطالعه کرده‌اند. یکی از برترین کتاب‌ها در زمینه آموزش اصول جوجه‌کشی و پرورش طیور بدون شک همین کتاب است. که در آن شما الفبای جوجه کشی و پرورش طیور را خواهید آموخت. این کتاب برای تازه‌کارها بسیار مناسب است. قبل از جوجه‌کشی باید این مورد را به دقت بدانید که اگر مشکلی در روند جوجه‌کشی به وجود آمد چه کاری باید انجام شود تا خطر مرگ و میر جوجه‌ها به کمترین میزان خود برسد.

در هر دوره جوجه‌کشی می‌توان یک عدد تخم و یا حتی هزاران عدد تخم نطفه‌دار را درون دستگاه قرار داد و جوجه کشی کرد، اما اصول جوجه‌کشی چیزی است که اگر رعایت نشود، متاسفانه با مشکل موجه خواهد شد، به دلایلی که در بالا به آنها اشاره شد وب‌سایت ایران جوجه یک کتاب آموزشی آماده کرده است که می‌توان از شبکه‌های اجتماعی درج شده در انتهای صفحه آن را دانلود کرد. انتظار می‌رود بعد از مطالعه این کتاب بتوان به راحتی یک دستگاه جوجه‌کشی را تشریح کرد و بدانید که هر قسمت از دستگاه چه کاری انجام می‌دهد. بسیاری از افراد بعد از مطالعه این کتاب آموزشی به دلیل آشنایی که با این نوع دستگاه‌ها دارند توانسته‌اند دستگاه جوجه‌کشی منحصر به فرد خود را تولید کنند و در نهایت با همان دستگاه جوجه‌کشی نیز از پرندگان اهلی جوجه کشی کنند.

لازم به ذکر است که اگر با دستگاه جوجه کشی دست ساز می‌خواهید عملیات جوجه کشی را انجام دهید باید بدانید که امکان جوجه‌کشی از پرنده‌های زینتی وجود نخواهد داشت و نهایتاً می‌توان از پرنده‌های اهلی و پرکاربرد مانند مرغ، بلدرچین و از این دست پرندگان جوجه کشی کرد.

علاقه‌مندان برای دانلود کتاب آموزش اصول اولیه جوجه کشی و پرورش طیور می‌توانند به صفحه اینترنتی کتاب آموزش جوجه کشی و اصول پرورش طیور مراجعه کرده و یا اینکه از لینک زیر اقدام به دانلود آن کنند:

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران جوجه

گروه صنعتی اسکندری به سال 1372 شروع به فعالیت نمود و در طول 25 سال گذشته یکی از بزرگترین تولید کننده گان دستگاه های جوجه کشی صنعتی و خانگی در ایران بوده است. این گروه علاوه بر تولید تجهیزات مرغداری بصورت تخصصی اقدام به تولید با کیفیت ترین نوع ماشین های جوجه کشی خانگی مینماید

اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی