اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970711319949613

دستگاه‌های جوجه کشی خانگی ایرانی و خارجی

کد: 13970711319949613

https://goo.gl/dDReGh

، ارومیه , (اخبار رسمی): دستگاه جوجه کشی خانگی در ایران و جهان در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند که در این مقاله به توضیح تک به تک آنها پرداخته خواهد شد.

دستگاه های جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه جوجه کشی خانگی

 امروزه صنعت جوجه کشی در ایران و جهان با تغییر و تحول بسیار زیادی روبرو است ، یک نمونه از این تغییرات دستگاه‌های جوجه کشی هستند که به صورت تمام اتوماتیک طراحی و تولید شده‌اند و این قابلیت را دارند که بتوانند بدون دخالت کاربر عملیات جوجه کشی را انجام دهند. در این مقاله سعی بر این شده است تا انواع مدل‌های دستگاه‌های جوجه کشی خانگی کوچک معرفی شود و نحوه استفاده از دستگاه‌های جوجه کشی خانگی و انتخاب آنها آموزش داده شود.

این مقاله توسط وب سایت ایران جوجه نگارش شده است و صرف آشنایی با دستگاه‌های جوجه کشی خانگی است. همچنین در انتهای مطلب دستگاه‌های جوجه کشی خانگی ایران جوجه معرفی خواهد شد که با نهایت کیفیت طراحی و تولید شده‌اند و دارای 12 ماه گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش هستند.

کاربرد دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه جوجه کشی خانگی، بر خلاف نامش کاربردهای بسیار زیادی دارند، آنها می‌توانند در محیط‌های مختلفی به کار گرفته شوند که از این جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این دستگاه‌ها در مراکز آزمایشگاهی به عنوان انکوباتور جایگزین مرغ مادر استفاده می‌شوند.

این دستگاه‌ها در مزارع پرورش طیور برای استفاده‌های شخصی در ابعاد کم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این دستگاه‌ها در پرنده فروشی‌ها برای جوجه‌گیری از پرندگان زینتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این دستگاه‌ها در محیط خانگی برای جوجه کشی از پرندگان مختلف برای سرگرمی انجام می‌پذیرد.

این محصولات برای انجام کارهای مختلفی به کار می‌روند با این تفاوت که دستگاه‌های جوجه کشی حرفه‌ای با راندمان بالا برای آزمایشگاه‌ها و دستگاه‌های جوجه کشی با راندمان و کیفیت کم نیز برای جوجه کش در منازل استفاده می‌شوند. ناگفته نماند که از دستگاه جوجه کشی حرفه‌ای در باغ وحش‌ها هم برای جوجه کشی از پرندگان کم‌یاب استفاده می‌شود.  جوجه کشی در منزل بسیار لذت بخش بوده و مفرح است، یک دستگاه جوجه درآوری خانگی کوچک می‌تواند لحظات و خاطرات بسیار خوبی را برای خانواده‌ها به همراه داشته باشد. این ماشین‌های جوجه‌آوری کوچک می‌توانند حتی برای بچه‌های کوچک و حتی نوجوانان مشتاق به علوم طبیعی و زیستی مورد بسیار جالبی باشد.

به این نکته توجه داشته باشید که از انکوباتورهای خانگی در محیط‌های آزمایشگاهی برای پژوهشگران استفاده می‌شود به همین منظور دستگاه‌های جوجه کشی خانگی مخصوصی برای این کار ساخته شده است، این محصولات دارای امکانات منحصر به فردی هستند و آپشن‌های خاصی را دارند. البته زمانی که حرف از آپشن به میان می‌آید به این فکر می‌شود که آپشن‌های ساده مد نظر است اما به این صورت نیست چند نوع امکانات درون ماشین‌های جوجه گیری کوچک وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می‌شود.

دستگاه‌هایی با امکان انتخاب پرنده، روز شمار، سخنگو

احتمالاً تاکنون با این چنین دستگاه‌های جوجه کشی روبرو شده‌اید که دارای سیستم جوجه کشی تمام اتوماتیک به نام انتخاب پرنده هستند و می‌توانند به راحتی از پرندگان مشخص شده بدون دخالت دست جوجه کشی کنند. حال فرض کنید اگر تازه کار باشید در زمینه جوجه کشی نمی‌توان با یک ماشین جوجه کشی حرفه‌ای دست و پنجه نرم کرد و به دستگاهی نیاز خواهید داشت که به صورت اتوماتیک تمامی اعمال جوجه کشی از جمله تنظیم دما و رطوبت، چرخش، تبدیل ستر به هچر و… را انجام دهد، دستگاه‌هایی با قابلیت جوجه کشی تمام اتوماتیک (انتخاب پرنده) می‌توانند از پرنده‌های مرغ، بلدرچین، کبک، غاز، اردک، بوقلمون به راحتی جوجه کشی کنند و برای این کار فقط کافی است تا دستگاه را به برق وصل کرده و تخم‌های نطفه‌دار را درون دستگاه قرار دهید. 

توجه داشته باشید اگر جزو افراد تازه کار در زمینه جوجه کشی هستید و یا قصد جوجه کشی از پرندگان نام برده را دارید توصیه می‌شود از دستگاه‌هایی که سیستم جوجه کشی اتوماتیک دارند استفاده کنند همانند دستگاه جوجه کشی 48 تایی و یا دستگاه جوجه کشی 96 تایی ، این دو دستگاه با نام‌های ایزی باتور 1 و ایزی باتور 2 در بازار ایران و خاورمیانه به فروش می‌رسند. وب سایت ایران جوجه خود یکی از ارائه دهندگان این دستگاه‌های جوجه کشی است. البته نه اینکه این امکانات در دستگاه‌های جوجه کشی وجود دارد پس دیگر امکانات حرفه‌ای در آنها وجود ندارد برخی از دستگاه‌ها حالت انتخاب پرنده و حالت جوجه کشی حرفه‌ای را در کنار هم دارا هستند که ایزی باتور 1 و 2 از این دسته هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران جوجه

گروه صنعتی اسکندری به سال 1372 شروع به فعالیت نمود و در طول 25 سال گذشته یکی از بزرگترین تولید کننده گان دستگاه های جوجه کشی صنعتی و خانگی در ایران بوده است. این گروه علاوه بر تولید تجهیزات مرغداری بصورت تخصصی اقدام به تولید با کیفیت ترین نوع ماشین های جوجه کشی خانگی مینماید

اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی