اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970631317949613

دستگاه جوجه کشی خارجی آرکام suro 20

کد: 13970631317949613

https://goo.gl/gHoXsf

، ارومیه , (اخبار رسمی): دستگاه جوجه‌کشی آرکام یکی از برترین‌ها در صنعتی جوجه‌کشی است که توانسته در جوجه‌کشی از هر پرنده‌ای راندمان بالای 90 درصدی را کسب کند این محصول تولید کره جنوبی بوده که با نهایت کیفیت و راندمان همراه است.

دستگاه جوجه کشی خارجی آرکام suro 20
دستگاه جوجه کشی آرکام

دستگاه جوجه‌کشی آرکام سورو 20 یکی از دستگاه‌های جوجه‌کشی خانگی معروف در سطح ایران و جهان است که به دلیل دقت بسیار بالای آن برای جوجه‌کشی از پرندگان زینتی مورد استفاده قرار می‌گیرد

دستگاه جوجه کشی آرکام

دستگاه جوجه کشی آرکام کره مدل سورو 20 یکی از محبوب‌ترین‌ها و البته برترین‌ها در زمینه جوجه کشی است. این دستگاه جوجه‌کشی توانسته تا به امروز بیشترین راندمان جوجه‌کشی در تمامی پرندگان را به خود اختصاص دهد. عموم افراد برای جوجه کشی از پرندگان زینتی که دقت بسیار بالایی لازم است از دستگاه جوجه‌کشی آرکام کینک سورو 20 استفاده می‌کند. بدنه دستگاه از جنس ABS بسیار مستحکم طراحی شده است و قسمتی برای دیدن داخل دستگاه نیز تعبیه شده است که در هنگام جوجه کشی می‌توان درون دستگاه را به وضوح مشاهده کرد و درآمدن جوجه‌ها از تخم را لحظه به لحظه رسد کند.

کمپانی آرکام یکی از برترین و مطرح‌ترین سازندگان دستگاه جوجه کشی در سطح جهان است که دفتر مرکزی آن در کره جنوبی واقع شده است. این کارخانه دارای یک شعار بسیار معروفی است که می‌گوید عشق و زندگی با آرکام شروع می‌شود، عموم افرادی که در صنعت جوجه کشی اشتغال دارند این محصول را همیشه بهترین دستگاه جوجه کشی می‌دانند که شاید به دلیل راندمان بالای آن باشد. کینگ سورو 20 توانسته در جوجه کشی از تمامی پرندگان راندمان بالای 90 درصدی را کسب کند که این پرندگان شامل پرندگان اهلی و زینتی و حتی خزندگان تخم‌گذار نیز بوده است. زمانی که تخم‌ها را درون این دستگاه قرار دهید در صورت نطفه دار بودن 100% به جوجه تبدیل خواهد شد.

متاسفانه امروزه نسخه‌های تقلبی و جعلی دستگاه جوجه کشی آرکام نیز منتشر شده است و افراد سودجو با قیمت‌هایی گران‌تر از نسخه اصل این محصول را به فروش می‌رسانند. تمامی این مشکلات فقط به دلیل عدم وجود نمایندگی رسمی این کارخانه در ایران است. تنها توزیع‌کننده نسخه اصل این محصول در ایران وب‌سایت ایران جوجه است.

ظرفیت دستگاه جوجه کشی آرکام suro20

ظرفیت برای پرندگان با تخم متوسط مانند مرغ، طاووس، قرقاول: 24 عدد

ظرفیت برای پرندگان با تخم کوچک مانند بلدرچین، کبک و طوطی: 60 عدد

ظرفیت برای پرندگان با تخم درشت مانند غاز، اردک، قو: 12 عدد

قطعات مورد استفاده در این محصول

در ساخت آرکام کینک سورو 20 از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات استفاده شده است، اگر بخواهیم مثالی برای این موضوع بیاوریم می‌توان به سنسور فوق العاده حساس آن اشاره کرد که از نوع SHT و ساخت کارخانه Sensirion واقع در سوئیس است. در سطح جهان کارخانه‌های بسیار کمی به دلیل گران قیمت بودن این سنسور از آن در ساخت دستگاه جوجه‌کشی استفاده کنند. سنسور مورد استفاده در این محصول کاملاً دیجیتال بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. از جمله مزایای این سنسور بی‌نیاز بودن به کالیبراسیون مجدد است چراکه ساختار حسگر به نوعی است که فقط یک‌بار برای همیشه در کارخانه سازنده واقع در سوئیس سنسور کالیبره می‌شود و دیگر نیازی به کالیبراسیون نخواهد داشت.

البته لازم به ذکر است از این حسگر به دلیل دقت بسیار بالای آن در ساخت لوازم پزشکی و نظامی نیز استفاده می‌شود. 

بدنه دستگاه جوجه کشی خارجی آرکام

دستگاه جوجه کشی خانگی آرکام دارای بدنه‌ای بسیار مستحکم از جنس ABS است. این بدنه به خودی خود دارای دانسیته بالایی بوده و در نتیجه عایق مناسبی نیز است که مانع عبور و مرور هوا و رطوبت می‌شود. امروزه بدنه ABS در اکثریت دستگاه‌های جوجه کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد چرا که بعد از هر دوره جوجه‌کشی به راحتی قابل شستشو بوده و کاربر می‌تواند دستگاه را ضدعفونی کند.

شانه‌های مورد استفاده در این محصول

در کنار دستگاه جوجه کشی سورو 20 به رایگان سه نوع شانه نیز ارائه می‌شود که می‌توان از هر نوع پرنده‌ای جوجه کشی کرد. این شانه‌ها به این صورت است، شانه‌های کوچک برای تخم‌های ریز مانند بلدرچین، شانه‌های معمولی برای تخم‌های نرمال مانند مرغ، شانه‌های بزرگ برای تخم‌های درشت مانند غاز و… در واقع بسته به اینکه از چه نوع پرنده‌ای جوجه کشی صورت می‌گیرد، شانه را درون دستگاه جای‌گذاری کرده و جوجه کشی انجام می‌شود. باید توجه داشت در این حالت دیگر نیازی به خرید هیچ نوع شانه دیگری نخواهد بود.

سیستم تامین و تنظیم دما و رطوبت

سیستم تامین رطوبت به صورت کاملاً اتوماتیک است که از طریق پمپ آب صورت می‌پذیرد یعنی دیگر نیازی به اضافه کردن آب به صورت دستی نیست و پمپ به صورت خودکار در مواقع نیاز آب را به داخل دستگاه تزریق می‌کند. این امکان محصول مانع از باز شدن درب دستگاه نیز می‌شود زیرا در دیگر دستگاه‌های جوجه‌کشی که پمپ آب وجود ندارد درب دستگاه باز می‌شود و آب به ظرف زیرین دستگاه اضافه می‌شود که این کار امکان شوک دمایی در تخم‌ها را نیز افزایش می‌دهد اما در دستگاه آرکام برای افزدن آب به درون دستگاه دیگر نیازی به بازکردن درب دستگاه نیست. اما تنظیم دما و رطوبت در این محصول به صورت کاملاً اتوماتیک و هوشمند صورت می‌پذیرد به نوعی که در مواقع خاص با توجه به شرایط و بدون دخالت دست دما و رطوبت تنظیم می‌شود.

چرخش اتوماتیک و گهواره‌ای

چرخش دستگاه به صورت گهواره‌ای و کاملاً اتوماتیک است، در ساخت این محصول موتور مخصوصی تعبیه شده است که چرخش دستگاه همراه را تخم‌ها را فراهم می‌آورد. چرخش تخم‌ها به صورت گهواره‌ای است که بنا به چرخش آرام و دائم آنها راندمان خروجی 5 الی 10 درصد بهبود می‌یابد. موتور نصب شده بر روی این محصول نیز گیربکس‌دار و مخصوص جوجه‌کشی طراحی شده که از حرکت بسیار آرامی برخوردار است.

امکان درآمدزایی با استفاده از این محصول

بسیاری از افراد با خرید دستگاه جوجه‌کشی خارجی آرکام به جوجه کشی از پرندگان زینتی می‌پردازند، این کار عموماً توسط پرنده فروشی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از این دستگاه جوجه کشی به راحتی از پرنده‌هایی که سود بسیار بالایی دارند همانند طوطی، مرغ عشق و… جوجه کشی کنند و جوجه این پرنده‌ها را با قیمت‌های بسیار بالایی نیز به فروش رساند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران جوجه

گروه صنعتی اسکندری به سال 1372 شروع به فعالیت نمود و در طول 25 سال گذشته یکی از بزرگترین تولید کننده گان دستگاه های جوجه کشی صنعتی و خانگی در ایران بوده است. این گروه علاوه بر تولید تجهیزات مرغداری بصورت تخصصی اقدام به تولید با کیفیت ترین نوع ماشین های جوجه کشی خانگی مینماید

اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی