اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970709319519613

دستگاه جوجه کشی خانگی ایرانی و خارجی

کد: 13970709319519613

https://goo.gl/AaSvRc

، ارومیه , (اخبار رسمی): دستگاه جوجه کشی ایرانی و خارجی با بالاترین کیفیت و راندمان را می‌توان از وب‌سایت ایران جوجه دریافت کرد. این وب سایت یکی از برترین‌ها در زمینه فروش دستگاه‌های جوجه‌کشی است.

دستگاه جوجه کشی خانگی
دستگاه جوجه کشی ایرانی ایران جوجه

دستگاه جوجه‌کشی خانگی ایران جوجه، سری ایزی باتور دستگاه‌های جوجه کشی ایرانی هستند که توسط EIG با 25 سال سابقه فعالیت در این زمینه طراحی و تولید شده‌اند

دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه جوجه کشی خانگی به نوعی از انکوباتورها گفته می‌شود که دارای ابعاد کوچکی هستند و این توانایی را دارند که از هر پرنده‌ای جوجه کشی کنند. برترین و البته قدیمی‌ترین ارائه‌دهنده دستگاه‌های جوجه کشی کوچک و خانگی در ایران را می‌توان وب‌سایت ایران جوجه را نام برد. این وب سایت همیشه سعی بر این داشته است تا با کیفیت‌ترین دستگاه‌های جوجه‌کشی را ارائه کند، تمامی دستگاه‌های جوجه کشی خانگی موجود در وب سایت فروشگاهی ایران جوجه دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش هستند.

باید توجه داشت که بسیاری از فروشندگان، دستگاه‌های جوجه کشی صنعتی و دستگاه جوجه کشی نیمه صنعتی را با نام دستگاه جوجه کشی خانگی به فروش می‌رسانند، برای تشخیص این دو نوع محصول از هم می‌توان به راحتی نگاهی به ظاهر آنها انداخت، دستگاه‌های جوجه درآوری صنعتی دارای بدنه‌ای از جنس PVC یا گالوانیزه هستند که دارای مقاومت بالایی هستند و مناسب استفاده در محیط‌های بیرون منزل هستند در مقابل ماشین‌های جوجه‌کشی خانگی دارای بدنه‌ای از جنس ABS هستند که مخصوص استفاده در محیط‌های خانگی هستند. در حال حاضر بهترین دستگاه‌های خانگی در ایران سری ایزی باتور هستند که توسط کارخانه معروف EIG با 25 سال سابقه فعالیت در این زمینه تولید شده است. دستگاه جوجه‌کشی ایزی باتور سری محصولات خانگی EIG هستند که دارای گارانتی بدون قید و شرط یک‌ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله هستند. به این نکته باید توجه داشت که خدمات پس از فروش بعد از پایان گارانتی شروع می‌شود و به منزله این خدمات می‌توان قطعات یدکی دستگاه خریداری شده را تا 10 سال دیگر نیز از کارخانه خریداری کرد چراکه کارخانه EIG تضمین تولید قطعات یدکی محصولات خود را تا 10 سال پس از تولید به خریداران می‌دهد.

امکانات ویژه سری ایزی باتور EIG

دارای سیستم جوجه کشی تمام اتوماتیک

دارای سیستم چرخش 360 درجه تخم نطفه‌دار

دارای سیستم رطوبت‌رسانی تمام اتوماتیک

دارای سیستم تنظیم دما به صورت تمام اتوماتیک

امکان جوجه کشی از تمامی پرندگان و خزندگان تخم گذار

مناسب برای استفاده در منازل

دارای 1 سال گارانتی بی قید و شرط

دارای 10 سال خدمات پس از فروش

و ده‌ها مورد دیگر…

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ایران جوجه مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران جوجه

گروه صنعتی اسکندری به سال 1372 شروع به فعالیت نمود و در طول 25 سال گذشته یکی از بزرگترین تولید کننده گان دستگاه های جوجه کشی صنعتی و خانگی در ایران بوده است. این گروه علاوه بر تولید تجهیزات مرغداری بصورت تخصصی اقدام به تولید با کیفیت ترین نوع ماشین های جوجه کشی خانگی مینماید

اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی