اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970714320329613

راهنمای انتخاب دستگاه جوجه کشی دست دوم

کد: 13970714320329613

https://goo.gl/1BHXvM

، ارومیه , (اخبار رسمی): دستگاه جوجه کشی ارزان دسته دوم یکی از مواردی است که بسیاری از افراد به دنیال آن هستند آیا باید دستگاه جوجه کشی دست دوم را خرید یا نه؟

دستگاه جوجه کشی ارزان دسته دوم
دستگاه جوجه کشی ارزان دسته دوم

دستگاه جوجه کشی ارزان دسته دوم همیشه جایگاه خود را در ذهن افراد تازه کار در زمینه جوجه کشی دارد زیرا این افراد می‌خواهند با هزینه‌ای بسیار کم به درآمدهای خوبی دست یابند

و در این مورد این افراد کاملاً تفکر اشتباهی دارند و فکر می‌کنند که به این صورت می‌توانند از هزینه‌های جوجه کشی بکاهند اما نمی‌دانند زمانی که یک دستگاه جوجه‌کشی مناسب نداشته باشند، نمی‌توانند به درستی و با راندمانی بالا از پرنده‌های مختلف جوجه کشی کنند.

در این مقاله راهنمای خرید دستگاه جوجه کشی ارزان دسته دوم ارائه خواهد شد.

راهنمای انتخاب دستگاه جوجه کشی ارزان دسته دوم

قبلاً باید به این موضوع دقت شود که پیدا کردن یک دستگاه جوجه کشی ارزان دسته دوم بسیار دشوار است زیرا یک دستگاه ارزان قیمت خود چندان کیفیتی ندارد و زمانی که نسخه دسته دوم این دستگاه جوجه کشی خریداری می‌شود نباید انتظار زیادی از آن داشت. در این مقاله نحوه تشخیص یک دستگاه جوجه کشی دسته دوم با کیفیت را از یک دستگاه جوجه کشی دسته دوم بی کیفیت ارائه خواهد شد.

دستگاه‌های جوجه کشی ارزان دسته دوم در انواع خانگی و صنعتی هستند که توسط سازنده‌های مختلف تولید شده‌اند قبل از هرچیزی باید توجه داشت که بدنه محصول کاملاً بدون ضربه و

بدون خوردگی باشد و اگر دستگاه فلزی بود باید توجه کرد که بدنه محصول دچار زنگ‌زدگی نشده باشد چراکه در این صورت کاملاً راندمان کمتر از نصف خواهد بود. حتی اگر قسمت کوچکی از بدنه دچار خوردگی باشد نباید آن محصول را خریداری کرد.

نکته بعدی در نوع سنسور است که باید به آن توجه شود. سنسور مورد استفاده در دستگاه جوجه کشی ارزان دست دوم بسیار مهم است به اندازه‌ای که حسگر را در دستگاه جوجه‌‌کشی با نام قلب دستگاه معرفی می‌کنند.

عموماً سازنده‌های ایرانی به غیر از یک مورد همه از سنسورهای کم کیفیت استفاده می‌کنند این حسگرها برای جوجه کشی مناسب نیستند. دستگاه جوجه کشی که از سنسور NTC یا سنسور LM35 استفاده کرده‌اند مناسب نیستند زیرا بعد از چند ماه نیاز به کالیبراسیون خواهند داشت که این مورد باعث صرف هزینه و وقت فراوانی است.

نکته بعدی در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه جوجه کشی ارزان دسته دوم است. یک دستگاه جوجه کشی ارزان دسته دوم اگر تولید یک کارخانه موفق و قدیمی باشد

باید دارای خدمات پس از فروش چندین ساله باشد و حتی بعد از خرید یک دستگاه جوجه کشی دست دوم هم بتوان به کارخانه و البته قطعات یدکی محصول دسترسی داشت و بتوان آنها را خریداری کرد.

علاقه‌مندان به خرید دستگاه جوجه کشی می‌توانند قبل از خرید با شماره  09144485590 در ارتباط باشند تا مشاوره رایگان در مورد خرید دستگاه جوجه کشی مناسب خود را دریافت کنند. و یا به سایت iranjooje.com مراجعه کنند.

منبع : 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران جوجه

گروه صنعتی اسکندری به سال 1372 شروع به فعالیت نمود و در طول 25 سال گذشته یکی از بزرگترین تولید کننده گان دستگاه های جوجه کشی صنعتی و خانگی در ایران بوده است. این گروه علاوه بر تولید تجهیزات مرغداری بصورت تخصصی اقدام به تولید با کیفیت ترین نوع ماشین های جوجه کشی خانگی مینماید

اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی