اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970702318319613

معرفی سایت فروشگاهی دستگاه‌های جوجه کشی ایران جوجه

فروشگاه آنلاین دستگاه جوجه‌کشی ایران جوجه

کد: 13970702318319613

https://goo.gl/toDquq

، ارومیه , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی دستگاه‌های جوجه کشی خانگی و صنعتی «ایران جوجه» یکی از پیشروترین سایت‌ها در این زمینه است که یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش را به تمامی دستگاه‌های جوجه‌کشی خود اختصاص داده است.

فروشگاه آنلاین دستگاه جوجه کشی ایران جوجه
وب سایت اینترنتی ایران جوجه

وب‌سایت اینترنتی ایران جوجه ارائه‌کننده انواع دستگاه‌های جوجه‌کشی خانگی و صنعتی است که همراه با 10 سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی است

فروشگاه دستگاه جوجه کشی ایران جوجه

انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی در وب‌سایت فروشگاهی ایران جوجه همراه با یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به منزله تضمین تامین قطعات یدکی، دستگاه‌های جوجه کشی خانگی و صنعتی موجود در این وب‌سایت توسط گروه صنعتی اسکندری با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در این زمینه طراحی و تولید شده است که می‌توانند به راحتی از هر پرنده‌ای جوجه کشی کنند. دستگاه‌های جوجه کشی تولید شده توسط EIG امکان جوجه کشی از پرندگان زینتی و خانگی را دارا است که بسیاری از افراد با استفاده از این محصولات به اشتغال‌زایی در خانه نیز می‌پردازند. 

گارانتی و خدمات پس از فروش ماشین جوجه کشی

گارانتی ماشین‌های جوجه کشی خانگی و صنعتی موجود در وب‌سایت اینترنتی ایران جوجه یک ساله بوده و بدون هیچ قید و شرطی است. یعنی کارخانه سازنده در عرض 365 روز معادل 12 ماه هر خرابی که در دستگاه به وجود آید به صورت رایگان تعمیر یا تعویض خواهد کرد. گارانتی ارائه شده برای دستگاه‌های جوجه کشی خانگی و صنعتی ایران جوجه توسط گروه صنعتی اسکندری با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در این زمینه ارائه شده است.

گروه صنعتی اسکندری موسوم به eig دارای بیش از 100 نمایندگی فعال در سطح ایران است که توانسته تا به امروز بزرگترین و وسیع‌ترین زنجیره خدماتی را در زمینه دستگاه‌های جوجه‌کشی و لوازم مرغداری تشکیل دهد.

علاقه‌مندان جهت آشنایی با دستگاه‌های جوجه کشی می‌توانند به سایت ایران جوجه مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران جوجه

گروه صنعتی اسکندری به سال 1372 شروع به فعالیت نمود و در طول 25 سال گذشته یکی از بزرگترین تولید کننده گان دستگاه های جوجه کشی صنعتی و خانگی در ایران بوده است. این گروه علاوه بر تولید تجهیزات مرغداری بصورت تخصصی اقدام به تولید با کیفیت ترین نوع ماشین های جوجه کشی خانگی مینماید

اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی