اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970702318299613

دستگاه جوجه کشی حرفه‌ای به چه نوع دستگاهی گفته می‌شود؟

کد: 13970702318299613

https://goo.gl/16vShG

، ارومیه , (اخبار رسمی): هر ماشین جوجه کشی که بتواند با استفاده از المان‌های تعبیه شده بر روی محصول و سیستم کنترلر بهترین راندمان را ارائه دهد، دستگاه جوجه کشی حرفه‌ای خواهد بود. البته راندمان براساس جوجه کشی از تمامی پرندگان سنجیده می‌شود.

دستگاه جوجه کشی حرفه ایی
دستگاه جوجه کشی حرفه ایی

وب‌سایت ایران جوجه تولیدکننده انواع دستگاه‌های جوجه‌کشی حرفه‌ای در سطح ایران و جهان است. این کارخانه انواع دستگاه‌های جوجه‌کشی خانگی و صنعتی را تولید می‌کند

آیا می‌توان دستگاه جوجه کشی حرفه‌ای را در منزل ساخت؟

با اینکه ساخت یک دستگاه جوجه کشی حرفه‌ای بسیار کار دشواری است اما هر کسی که بخواهد با اندکی تجربه و کمک گرفتن از آموزش‌های موجود در اینترنت می‌تواند یک دستگاه جوجه‌کشی حرفه‌ای بسازد. توجه داشته باشید دستگاه جوجه کشی دست‌ساز حرفه‌ای شاید نتواند راندمان مورد نظر را ارائه کند زیرا برای اجرای یک دستگاه جوجه‌کشی حرفه‌ای دست‌ساز باید به دقت تمامی اعضای محصول را دقیقاً سر جای خود قرار داد و از سوی دیگر سراسر دستگاه باید تا 99 درصد ایزوله شود که این کار، دشوار است.

دستگاه جوجه کشی حرفه‌ای می‌تواند از هر پرنده‌ای جوجه کشی کند؟

یک ماشین جوجه کشی حرفه‌ای با توجه به المان‌های تعبیه شده و امکانات در اختیار می‌تواند از هر پرنده‌ای جوجه کشی کند، به طور خلاصه یک دستگاه جوجه‌کشی حرفه‌ای توانایی جوجه‌کشی از تمامی پرندگان اهلی و زینتی را دارا است. بسیاری از افراد با استفاده از ماشین‌های جوجه درآوری حرفه‌ای از پرنده‌هایی مانند طاووس، کاسکو و… جوجه کشی می‌کنند.

آیا در ایران دستگاه جوجه کشی حرفه‌ای تولید می‌شود؟

در ایران تنها کارخانه‌ای که دستگاه‌های جوجه کشی حرفه‌ای تولید می‌کند EIG است. این واحد صنعتی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان دستگاه جوجه‌کشی در ایران و واحد نمونه صنعتی در شمال‌غرب کشور شناخته شده است.

در سطح جهان بهترین دستگاه جوجه کشی حرفه‌ای متعلق به کدام برند است؟

اگر بخواهیم در سطح جهانی یک سازنده را به عنوان بهترین سازنده دستگاه‌های جوجه کشی حرفه‌ای بدانیم باید، آرکام ساخت کره جنوبی را به عنوان بهترین سازنده دستگاه جوجه‌کشی حرفه‌ای به شمار آورد. این دستگاه قابلیت جوجه‌کشی از تمامی پرندگان را دارا است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت ایران جوجه به راحتی دستگاه جوجه کشی حرفه‌ای گروه صنعتی اسکندری را با نام ایزی باتور شش مشاهده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران جوجه

گروه صنعتی اسکندری به سال 1372 شروع به فعالیت نمود و در طول 25 سال گذشته یکی از بزرگترین تولید کننده گان دستگاه های جوجه کشی صنعتی و خانگی در ایران بوده است. این گروه علاوه بر تولید تجهیزات مرغداری بصورت تخصصی اقدام به تولید با کیفیت ترین نوع ماشین های جوجه کشی خانگی مینماید

اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی