اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970619315496186

بزرگترین گردهمایی برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری کشور

مراسم باشکوه تجارت طلایی پانزدهم شهریور ماه در هتل المپیک برگزار شد

کد: 13970619315496186

https://goo.gl/YUREt1

، تهران , (اخبار رسمی): پنجمین همایش باشکوه تقدیر از برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری کشور با حضور جمعی از بزرگان صنعت خرده‌فروشی کشور روز پنجشنبه 15 شهریور ماه به میزبانی نشریه تجارت طلایی برگزار شد. در این رویداد از برندهای برتر مراکز تجاری و چهره‌های ماندگار صنعت خرده فروشی تجلیل شد.

مراسم باشکوه تجارت طلایی پانزدهم شهریور ماه در هتل المپیک برگزار شد
مراسم باشکوه تجارت طلایی پانزدهم شهریور ماه در هتل المپیک برگزار شد

در  همایش تقدیر از برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری کشور، مدیران و راهبران شایسته برندهای ایرانی، از امیر کاظم نورمحمدی و شاهین فاطمی به عنوان چهره‌های ماندگار و  برند برتر ایرانی تقدیر شد. 

شاهرخ کشاورز در ابتدای این مراسم ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور میهمانان که شامل فعالان صنعت خرده‌فروشی، مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری سراسر کشور بودند، صحبت‌های خود را با ارائه یک گزارش آغاز کرد و گفت: در سال گذشته نوید برگزاری کارگاه‌های آموزشی را دادم که به یاری خدا توانستیم دو دوره از آن را در دی ماه 96 و اردیبهشت ماه 97 با موفقیت برگزار کنیم. 

وی ضمن معرفی سه سخنران بین‌المللی حاضر در پنجمین همایش تقدیر و تجلیل از چهره‌های ماندگار صنعت خرده‌فروشی و برندهای برتر و مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری کشور و همچنین خوشامدگویی به آنها ادامه داد: سال دومی که این همایش برگزار شد موضوعی تحت عنوان محیط زیست و ساخت مراکز خریدی که حامی محیط زیست هستند برای ما مطرح شد که در آن زمان باعث برانگیخته شدن شک و تردید شد. بااین حال خرسندیم که امسال این حامیان به وجود آمدند. اما یکی دیگر از نکاتی که فکر می‌کنم حائز اهمیت است موفقیت برند ایرانی «درسا» برای همکاری با برند بین‌المللی سوراروسکی است که یک اتفاق و الگویی بسیار خوب برای سایر برندهای ایرانی در کشور است. 

شاهرخ کشاورز در ادامه از حامیان برگزاری این مراسم یعنی چند مجموعه، اصفهان سیتی سنتر به عنوان برگترین مرکز خرید ایران، شرکت راک تهران، فروشگاه زنجیره‌ای هایپرمی و رفاه و همچنین مرکز خرید تیراژه به پاس همراهی از نخستین سال برگزاری همایش تقدیر و تجلیل از برترین‌های صنعت خرده فروشی تا به امروز تشکر کرد. 

پس از سخنرانی سخنرانان بین‌المللی و صاحبان کسب و کار؛ شاهین فاطمی روز پنجشنبه 15 شهریورماه 97، در بزرگ‌ترین گردهمایی برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری کشور از انواع شراکت‌ها سخن گفت و گفتگوی خود را از اصل اول جایگاه‌سازی یعنی بررسی رفتار، بینش، نیاز و آرزوی مخاطب آغاز کرد و گفت برای برندهای طلایی مشتری همه‌چیز است، خلاقیت محدودیت ندارد و آن‌ها برای ایجاد جایگاه نه‌تنها محصول باکیفیت تولید می‌کنند بلکه ارتباط عاطفی را تنها پل نفوذ در قلب مخاطب می‌دانند و از همه مهم‌تر اینکه از اصالت و دانش دیروز خود تجربه‌های امروزی خلق می‌کنند. چرا که مشتری به تجربه‌ای بیش از سبک زندگی خود نیاز دارد. 

امروز برندهای متنوع بسیاری در دنیا وجود دارند، اما خریدار فقط می‌تواند 5 نام را در ذهن نگه دارد.

اما، آیا مخاطب همه برندها را می‌تواند در ذهن نگه دارد و تبلیغات فراموش‌نشدنی است؟ 

تنها دلیلی که جایگاه یک برند را در ذهن مخاطب از دیگری جدا می‌کند، ماندن در جایگاه برتر با خلق ارزش‌افزوده است. برندهای درجه‌یک از تجربه مشتری، ارزش خلق می‌کنند. ارزشی که مشتری حتی در دنیایی از تنوع هم آن را فراموش نمی‌کند. برندهای طلایی به‌جای اینکه فقط محصول محبوب تولید کنند و تنها محصول را راز موفقیت خود بدانند. با پیوستن به برندهای محبوب، دامنه ارتباطات با مخاطب خود را وسیع‌تر می‌کنند. 

چراکه یک برند محبوب می‌تواند یک جایگزین داشته باشد اما چند برند محبوب جایگزین بهتری ندارد. 

او در ادامه شراکت‌های مانند Holding joint venture، Cobranding، Cooperation و Alliance را که بین شرکت‌ها و برندهای بزرگ دنیا شکل‌گرفته را تشریح کرد و گفت تاجران بزرگ سال‌ها است که دست از فعالیت‌های جزیره‌ای خود کشیده‌اند و با دانش مدرن و اصول دقیق برای مشتری ارزش‌افزوده خلق می‌کنند. قطعاً ماندگاری این نوع از شراکت‌ها اتفاقی نیست، چرا که محبوبیت را توجه به خواسته و عشق ورزیدن می‌سازد. 

وی در پایان، اشاره مختصری نیز به همکاری برند درسا با سواروسکی و مسیر شکل‌گیری این همکاری داشت. شاهین فاطمی صحبت‌های خود را تأکید بر این موضوع که همه ما در خدمت مخاطب خود هستیم و برای ایجاد تجربه‌های فراموش‌نشدنی در او باید از توانایی‌های هم استفاده کنیم تا بهترین را بسازیم، به پایان رساند.

اما در ساعات پایانی پنجمین همایش تقدیر و تجلیل از چهره‌های ماندگار صنعت خرده‌فروشی و برندهای برتر و مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری کشور، در حوزه برندهای ارزشمند و فعال در کشور با اهدای تندیس و تقدیرنامه، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درسا

درسا فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرد و با نگاه خلق سبک زندگی فاخر هم اکنون با برندهای "چرم درسا"، "خانه درسا"، "کافه درسا" و جواهرات درسا با همکاری برند سواروسکی فعالیت خود را در سطح بین المللی نیز گسترش داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس