اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970620315816186

درسا، حامی چهارمین جشن عکاسان سینما

کد: 13970620315816186

https://goo.gl/xj5Bbj

، تهران , (اخبار رسمی): ۱۶ شهریور ماه، چهارمین جشن عکاسان سینمای ایران به دبیری نیکی کریمی، با گرامیداشت یاد و خاطره استاد عزت الله انتظامی، تقدیر از کامبوزیا پرتویی، گوهر خیراندیش، ابوالفضل پورعرب و مرتضی شایسته و معرفی عکاس سال سینمای ایران و با حمایت گروه چرم درسا، در گالری سلام سام سنتر برگزار شد. 

درسا حامی چهارمین جشن عکاسان سینما
درسا، حامی چهارمین جشن عکاسان سینما

چهارمین جشن عکاسان سینمای ایران با حمایت خانه سینما، درسا و مجموعه سام سنتر برگزار شد

بخش معرفی بهترین عکاس سال سینمای ایران، تندیس انجمن و لوح افتخار به محمد فوقانی برای مجموعه عکس‌های فیلم «سو تفاهم» اهدا شد. در این بخش امیر حسین شجاعی برای مجموعه عکس‌های فیلم اتاق تاریک و سمیه جعفری برای مجموعه عکس‌های فیلم «کشتی آلان» شایسته تقدیر شناخته شدند و دیپلم افتخار به آنها اهدا شد. حسن هندی برای مجموعه عکس‌های فیلم «پاسیو» و امید صالحی برای مجموعه عکس‌های فیلم «درساژ» نیز کاندید این بخش بودند. اردلان آذرمی برای مجموعه عکس‌های فیلم «امیر» نیز استعداد برتر (عکاسان خارج از صنف) چهارمین جشن معرفی شد. 

گروه چرم درسا به عنوان حامی این رویداد حمایت خود را از جامعه هنری کشور بیش از پیش اعلام کرد تا همچنان به عنوان برندی پیشتاز در ادای مسئولیت‌های اجتماعی شناخته شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درسا

درسا فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرد و با نگاه خلق سبک زندگی فاخر هم اکنون با برندهای "چرم درسا"، "خانه درسا"، "کافه درسا" و جواهرات درسا با همکاری برند سواروسکی فعالیت خود را در سطح بین المللی نیز گسترش داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سینما و تئاتر | مد و لباس