اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970624316428181

برگزاری کارگاه DISC در شهر سیرجان توسط شرکت رهپویان7

شرکت رهپویان 7 شصت و یکمین کارگاه DISC را در شهر سیرجان برگزار کرد

کد: 13970624316428181

https://goo.gl/Lrqh86

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت رهپویان 7، در ادامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی خود در مورخه 21 شهریور 1397 در شهر سیرجان، شصت و یکمین کارگاه DISC خود را برگزار کرد.

شرکت رهپویان 7 شصت و یکمین کارگاه DISC  را در شهر سیرجان برگزار کرد
شصت و یکمین کارگاه رفتارشناسی DISC

شرکت رهپویان 7، در ادامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی خود در مورخه 21 شهریور 1397 در شهر سیرجان، شصت و یکمین کارگاه DISC خود را برگزار کرد

طبق اعلام روابط عمومی شرکت رهپویان 7، در ادامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مورخه 21 شهریور1397 در شهر زیبای سیرجان، شصت و یکمین کارگاه DISC برگزار شد. بر پایه این اطلاع‌رسانی ، این کارگاه با حضور 20 نفر از پرسنل شاغل در موسسه و یا شرکت‌های مختلف در سیرجان برگزار شد.

بر پایه اعلام نوشین منوچهری رییس هییت مدیره شرکت رهپویان 7، با توجه به نیاز و علاقه‌مندی مخاطبان در شهر سیرجان کارگاه‌های مختلف شرکت رهپویان 7 در آبان و آذر امسال برگزار خواهد شد. مدیریت کسب و کار، رفتارشناسی مشتری، مدیریت فروش و مهندسی فروش از جمله عناوین این کارگاه‌ها خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رهپویان 7

شرکت رهپویان 7 ستاره آسمان با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه ارایه مشاوره و آموزشهای تخصصی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار ، برگزاری کارگاههای آموزشی ، برگزاری دوره های آموزشی مجازی ، ارایه تورهای مدیریتی فعالیت دارد . بیش از 20 سال سابقه فعالیت در ایران و خارج از کشور و همچنین همکاری با مجموعه های نوین و نمایندگی مجموعه دانشگاههای مارکتینگ لندن در ایران باعث افزایش کیفیت خدمات این شرکت گردیده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش