اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970624316459613

دستگاه جوجه کشی حرفه‌ای ایرانی یا خارجی

کد: 13970624316459613

https://goo.gl/eYxgRm

، ارومیه , (اخبار رسمی): دستگاه جوجه‌کشی حرفه‌ای ایرانی بهتر است یا خارجی؟ در این مقاله به توضیح دو دستگاه جوجه‌کشی حرفه‌ای ایرانی و خارجی پرداخته خواهد شد.

دستگاه جوجه کشی حرفه ای
دستگاه جوجه کشی حرفه ای ایزی باتور 6 ساخت گروه صنعتی اسکندری

یک دستگاه جوجه‌کشی حرفه‌ای به دستگاهی گفته می‌شود که بتواند در بدترین شرایط ممکن نیز دما و رطوبت را دقیقاً مطابق با نیاز تخم نطفه‌دار تهیه کند و در نهایت راندمان بالای 90 درصدی را ارائه کند

دستگاه جوجه کشی حرفه‌ای

یک دستگاه جوجه کشی حرفه‌ای به دستگاهی گفته می‌شود که بتواند در بدترین شرایط ممکن نیز دما و رطوبت را دقیقاً مطابق با نیاز تخم نطفه دار تهیه کند و در نهایت راندمان بالای 90 درصدی را ارائه کند. یک دستگاه جوجه کشی حرفه‌ای باید دقت کافی در کنترل دما و رطوبت را نیز داشته باشد که در ادامه یک دستگاه جوجه کشی حرفه‌ای معرفی خواهد شد.

اشخاصی که به دنبال خرید یک دستگاه جوجه کشی حرفه‌ای و پیشرفته هستند توصیه می‌شود این مطلب را مطالعه کنند چرا که در انتهای این مطلب با روش تشخیص یک ماشین جوجه‌کشی حرفه‌ای از یک انکوباتور ساده آشنا خواهند شد.  در ابتدا باید مشخص شود که یک دستگاه جوجه کشی خارجی می‌خواهید یا ایرانی، این مسئله مهمی است زیرا اگر یک دستگاه جوجه کشی پیشرفته خارجی را بخواهید خریداری کنید اولین مشکل قیمت بسیار بالای آن خواهد بود و دومین مورد خدمات پس از فروش و سومین مورد گارانتی آن که به معنی واقعی اصلاً وجود ندارد، زیرا ایران تحریم است و هیچ سازنده خارجی در این شرایط خدماتی به ایران ارائه نمی‌کند. اما اگر یک دستگاه جوجه کشی ایرانی را خریداری کرده باشید خواهید توانست از تمامی این خدمات استفاده کرده چراکه کارخانه سازنده درون ایران است و هر نوع خدماتی را می‌تواند به راحتی در اختیار قرار دهد.

خیلی‌ها فکر می‌کنند در ایران دستگاه جوجه کشی پیشرفته و حرفه‌ای پیدا نمی‌شود! اما اینگونه نیست امروزه ایران در زمینه ساخت دستگاه‌های جوجه کشی، پیشرفت بسیار قابل توجهی داشته است. یکی از کارخانه‌هایی که در این زمینه پیشرفت کاملاً چشمگیری را داشته است گروه صنعتی اسکندری است که با نام تجاری eig شناخته شده است. این واحد صنعتی توانسته با به کارگیری مهندسی معکوس آخرین تکنولوژی روز جهان را بر روی دستگاه‌های جوجه کشی خود پیاده‌سازی کند.

یک نمونه از دستگاه‌های جوجه کشی تولیدی گروه صنعتی اسکندری ایزی باتور 6 است، این محصول یکی از برترین‌ها در نوع خود که دستگاه جوجه کشی خانگی است محسوب می‌شود . ایزی باتور 6 برای جوجه کشی از پرندگان حساس طراحی و تولید شده است به نوعی که امکان سنجش دمای محیط علاوه بر دمای داخل را نیز بر روی این دستگاه جوجه کشی تعبیه کرده‌اند و ماشین جوجه کشی ایزی باتور مجهز به دو سنسور مجزا شده است.

گروه صنعتی اسکندری تولیدکننده این انکوباتور جوجه در آوری یکی از قدیمی‌ترین‌ها در این زمینه است که با بیش از 25 سال سابقه این محصول را ارئه کرده است و آن را حاصل 25 سال فعالیت خود در این رشته دانسته است. دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 یکی از ایده آل ترین دستگاه‌های تبدیل تخم نطفه‌دار به جوجه است که از کیفیت ساختو قطعات بسیار مرغوبی بهره برده و همچنین سازنده آن برگه گارانتی 1 ساله بدون قید و شرط و همچنین خدمات پس از فروش 10 ساله برای این محصول ارائه کرده است. وب سایت انکوباتور و وب سایت ایران جوجه از جمله فروشگاه‌های اینترنتی است که می‌توان در آن دستگاه جوجه‌کشی ایزی باتور 6 را مشاهده کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران جوجه

گروه صنعتی اسکندری به سال 1372 شروع به فعالیت نمود و در طول 25 سال گذشته یکی از بزرگترین تولید کننده گان دستگاه های جوجه کشی صنعتی و خانگی در ایران بوده است. این گروه علاوه بر تولید تجهیزات مرغداری بصورت تخصصی اقدام به تولید با کیفیت ترین نوع ماشین های جوجه کشی خانگی مینماید

اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی