اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970625316719613

دستگاه جوجه کشی و تولیدکنندگان دستگاه‌های جوجه کشی

کد: 13970625316719613

https://goo.gl/cJSoKo

، ارومیه , (اخبار رسمی): دستگاه جوجه کشی به نوعی از ماشین‌ها گفته می‌شود که توانسته‌اند دقیقاً شرایط مرغ مادر پرندگان را برای تخم نطفه‌دار تهیه کنند و آنها را به رشد و نمو وا دارند.

دستگاه جوجه کشی و تولید کنندگان دستگاه های جوجه کشی
دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه‌کشی، ماشینی است که دقیقاً شرایط مورد نیاز تخم نطفه‌دار را شبیه‌سازی کرده است و می‌تواند تخم‌های نطفه‌دار هر پرنده را تبدیل به جوجه کند

دستگاه جوجه‌کشی چیست؟

دستگاه جوجه‌کشی به دستگاهی گفته می‌شود که در آن فرایند تبدیل تخم نطفه‌دار به جوجه مانند پرنده مادر شبیه‌سازی می‌شود. همانطور که یک مرغ به مدت 21 روز بر روی تخم‌ها می‌خوابد و با گرم نگه داشتن تخم‌ها سعی در بیرون آوردن جوجه از آنها دارد. یک دستگاه جوجه کشی نیز به مدت 21 روز تخم مرغ‌ها را در خود نگه داشته و با شبیه‌سازی شرایط ایجاد شده توسط مرغ مادر سعی در تبدیل تخم مرغ‌ها به جوجه را دارد.

جوجه کشی مصنوعی

دستگاه‌های جوجه کشی امروزی قادر به جوجه‌کشی از تخم هر نوع پرنده و خزنده‌ای است. این دستگاه‌ها با کمک هوش مصنوعی خود قادرند تمام فرایند جوجه‌کشی اعم از تامین دما، تامین رطوبت، تهویه و چرخش تخم‌ها را به صورت خودکار و بدون دخالت انسان در طول دوره جوجه‌کشی انجام دهند.

ویژگی‌های دستگاه‌های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری

گروه صنعتی اسکندری با 23 سال سابقه در زمینه تولید انواع دستگاه‌های جوجه کشی خانگی و صنعتی همواره کمک دست پرورش‌دهندگان بوده است. دستگاه‌های تولید شده توسط گروه صنعتی اسکندری معروف به EIG تماما با قطعات خارجی ساخت کشور مالزی و سوئیس تامین شده است.

در این دستگاه‌ها از سنسور هوشمند SHT SENSIRION که ساخت کشور سوئیس بوده، جهت تنظیم دما و رطوبت داخل دستگاه بهره می‌جوید. سیستم سخنگوی تعبیه شده در دستگاه‌ها در جهت هر چه بهتر شدن فرایند جوجه کشی کمک خواهد کرد و شخص را از خطرات تهدیده کننده با خبر می‌سازد. سیستم انتخاب پرنده کمک می‌کند تا با مشخص کردن نوع پرنده مورد نظر عملیات جوجه‌کشی را به دستگاه واگذار کرد. وجود سیستم چرخاننده در دستگاه به رشد سریع جوجه‌ها در داخل تخم کمک می‌کند و امکان تغذیه از تمام قسمت‌های تخم را برای جوجه‌ها فراهم می‌آورد.

انواع تولید کننده دستگاه جوجه کشی

تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی در ایران کم نیستند اما در این میان گروه صنعتی اسکندری توانسته با تولید دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی بهترین و البته دقیق‌ترین دستگاه‌های جوجه‌کشی را همراه با یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه کند. 

محصولات تولیدی گروه صنعتی اسکندری دارای یک‌سال گارانتی بی قید و شرط هستند و از 10 سال خدمات پس از فروش و ضمانت تامین قطعات برخوردار هستند. محصولات تولید شده هم اکنون به بسیاری از کشورهای همسایه صادر می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران جوجه

گروه صنعتی اسکندری به سال 1372 شروع به فعالیت نمود و در طول 25 سال گذشته یکی از بزرگترین تولید کننده گان دستگاه های جوجه کشی صنعتی و خانگی در ایران بوده است. این گروه علاوه بر تولید تجهیزات مرغداری بصورت تخصصی اقدام به تولید با کیفیت ترین نوع ماشین های جوجه کشی خانگی مینماید

اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی