اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970625316749613

آشنایی با دستگاه جوجه کشی آرکام ساخت کره جنوبی

کد: 13970625316749613

https://goo.gl/QWb7zM

، ارومیه , (اخبار رسمی): دستگاه جوجه کشی کره‌ای آرکام در حال حاظر به عنوان بهترین دستگاه جوجه کشی در سطح جهان شناخته شده است که می‌توان با استفاده از آن از هر پرنده‌ای به راحتی جوجه کشی کرد.

دستگاه جوجه کشی آرکام ساخت کره جنوبی
دستگاه جوجه کشی آرکام

دستگاه جوجه‌کشی آرکام ساخت کره‌جنوبی از جمله معروف‌ترین دستگاه‌های جوجه‌کشی در سطح ایران و جهان است که توانایی جوجه‌کشی از هر پرنده‌ای را دارا است

دستگاه جوجه کشی آرکام

کارخانه اتولکس در سال 1991 با شعار جهانی «زیبا براساس خلاقیت» ایجاد شده است تکنولوژی‌ که طبیعت و انسان در آن می‌تواند با هم همسو باشد. این کارخانه سعی کرده است تا محصولات خود را در 54 کنفرانس معرفی کند، در سراسر جهان Rcom یکی از برندهایی است که می‌تواند اثباتی بر رشد بی‌نظیر کره جنوبی باشد. این کارخانه همان‌طور که همه می‌دانند دستگاه‌های فوق پیشرفته آرکام را طراحی و تولید کرده است که امروزه یکی از برترین‌ها در این زمینه محسوب می‌شود.

امروزه در سطح جهان هر شخصی که بخواهد از پرنده‌ای به صورت تخصصی و یا اینکه از نژادهای خاص و یا حتی از پرنده‌های زینتی و گران‌قیمت جوجه‌کشی کند باید از دستگاه جوجه‌کشی Rcom استفاده کند چرا که این محصول حرف اول را در این زمینه می‌زند و این توانایی را دارد که از هر پرنده‌ای جوجه کشی کند. از آنجایی که آتولکس قبل از تولید دستگاه جوجه کشی آرکام دستگاه‌های انکوباتور انسانی طراحی کرده است تکنولوژی لازم برای ساخت یک دستگاه جوجه‌کشی تمام عیار را به راحتی دارا است. اگر شخصی بخواهد یک جوجه کشی بدون دردسر با راندمانی بسیار بالا داشته باشد می‌تواند از دستگاه‌های جوجه کشی ساخت RCOM استفاده کند که نهایت راندمان را ارائه می‌کند.

سیستم کنترل دما و رطوبت به صورت کاملاً اتوماتیک با استفاده از تکنولوژی منطق فازی صورت می‌پذیرد که بهترین و دقیق‌ترین سیستم کنترل دما و رطوبت است، همچنین سیستم تامین رطوبت نیز در این دستگاه با استفاده از پمپ آب در دستگاه‌های جوجه کشی خانگی و التراسونیک در دستگاه‌های جوجه کشی صنعتی صورت می‌گیرد. دیگر سیستم‌های تعبیه شده در این دستگاه از جمله سیستم‌های چرخش و... به بهترین نحو انجام شده است. عموماً از این دستگاه جوجه کشی کره‌ای در جوجه کشی از پرنده‌هایی مانند طوطی، کاسکو، مرغ عشق و... استفاده می‌شود که نیاز به دقت فوق‌العاده ای دارند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران جوجه

گروه صنعتی اسکندری به سال 1372 شروع به فعالیت نمود و در طول 25 سال گذشته یکی از بزرگترین تولید کننده گان دستگاه های جوجه کشی صنعتی و خانگی در ایران بوده است. این گروه علاوه بر تولید تجهیزات مرغداری بصورت تخصصی اقدام به تولید با کیفیت ترین نوع ماشین های جوجه کشی خانگی مینماید

اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی