اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970626316879613

برد جوجه‌کشی و برد کنترلر دستگاه جوجه‌کشی

کد: 13970626316879613

https://goo.gl/Rqztdw

، ارومیه , (اخبار رسمی): برد کنترلر مرکز فرمان دهی دستگاه جوجه کشی میباشد و شما میتوانید با استفاده از این محصول بهترین دستگاه های جوجه کشی را به صورت اتوماتیک تهیه فرمایید.

برد کنترلر دستگاه جوجه کشی
کنترلر جوجه کشی

برد جوجه‌کشی یا همان کنترلر جوجه‌کشی یکی از موارد اساسی در هر دستگاه جوجه‌کشی است که فرمان‌های لازم برای به کارگیری المان‌ها را می‌دهد

برد دستگاه جوجه کشی یا همان کنترلر دستگاه جوجه کشی

همانطور که از اسم آن پیدا است وسیله‌ای برای کنترل دستگاه جوجه‌کشی است. اما برد جوجه کشی قابلیت‌های فراوانی دارد که بسته به نوع ساخت آن مشخص می‌شود.

زمانی که قصد ساخت یک دستگاه جوجه کشی را داشته باشید اگر بخواهید به طور فورمالیته فقط یک دستگاه جوجه‌کشی ساخته شود که شاید خیلی از قسمت‌هایش هم کار نمی‌کند، نیازی به کنترلر و برد جوجه کشی نیست. اما زمانی که بخواهید یک دستگاه جوجه کشی برای جوجه درآوری از پرندگانی مانند مرغ، بلدرچین، کبک، غاز، اردک، بوقلمون را داشته باشید باید حتماً از یک کنترلر و برد دستگاه جوجه‌کشی استفاده شود.

در زیر به توضیح تمامی انواع برد و کنترلر جوجه کشی اشاره خواهد شد. 

برد ارزان دستگاه جوجه کشی

برد اندیشه، ارزان ترین برد جوجه کشی موجود در سطح بازار ایران است که توسط گروه صنعتی اسکندری طراحی و تولید شده است. این برد قبلاً بر روی دستگاه‌های جوجه‌کشی صنعتی این کارخانه تولیدی نصب می‌شد که با ارتقاء سیستم بردهای اندیشه به JDR بردهای اندیشه در معرض فروش قرار گرفته است.

می‌توان از این برد بر روی دستگاه جوجه کشی که دست ساز ساخته می‌شود، استفاده کرد. یکی از مزیت‌های این برد ارزان قیمت جوجه کشی امکان اتصال آسان آن به دستگاه جوجه‌کشی است.

 تنها کاری که بعد از خرید برد جوجه کشی اندیشه باید انجام شود این است که تمامی المان‌ها مانند موتور، فن و ... را به قسمتی که در پشت دستگاه تعبیه شده است متصل کرد.

در مورد متصل کردن برد به دستگاه نیاز نیست نگران شد، زیرا تمامی سوکت‌ها به صورت نوشتاری مشخص شده است که چه چیزی را ساپورت می‌کند. یعنی با یک نگاه ساده می‌توان فهمید که فن را باید به کدام سوکت متصل کرد.

در ادامه به جزئی از امکانات این محصول اشاره می‌شود:

-امکان جوجه کشی از نهایتاً 100 عدد تخم نطفه‌دار

-مجهز به سنسور قدرتمند HIH برای تامین و تنظیم رطوبت

-امکان تنظیم دما و رطوبت به صورت اتوماتیک

-امکان جوجه کشی از انواع پرندگان در ابعاد کم

-امکان نمایش رطوبت به صورت درصدی و دما به صورت درجه سانتی گراد

-امکان کارکرد با هر نوع موتور جوجه کشی گیربکس‌دار، دائم کار، معمولی و...

-اختصاص مجزای ولتاژ توسط رله برای سنجش دما و رطوبت و البته تنظیم دما و رطوبت

-امکان قفل چرخش در زمان هچر برای جلوگیری از بروز مشکلات حرکتی ناخواسته در دوره هچر

-بوق هشدار در موارد نامساعد دمایی

-امکان استفاده آسان کاربر از برد کنترلر جوجه کشی

-کاملاً ایزوله‌سازی شده در برابر نویز دستگاه‌های دیگر

-مجهز به ساعت شمار مخصوص جوجه کشی

این برد ارزان قیمت جوجه کشی را می‌توان یک برد تمام عیار مناسب برای دستگاه جوجه کشی به حساب آورد، چرا که تمامی نیازهای یک دستگاه جوجه‌کشی را رفع می‌کند و می‌توان با استفاده از این دستگاه جوجه‌کشی به راحتی از پرندگان جوجه کشی کرد.

این برد را می‌توان ارزان‌ترین برد جوجه کشی موجود در سطح ایران دانست که در عین ارزان بودن دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز است. این برد ها قبلاً بر روی دستگاه‌های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری نصب شده و در جوجه کشی از پرندگان راندمان خوبی نیز داشته است.

برد هوشمند جوجه کشی JDR700

کنترلر یا برد جوجه کشی JDR700 از جمله پیشرفته‌ترین بردهای جوجه‌کشی موجود در سطح ایران است که به صورت صنعتی طراحی و تولید شده است.

این برد جوجه کشی پیشرفته از قابلیت‌ها و امکانات مناسبی برخوردار است که از این دست می‌توان راحتی استفاده کاربر، امکان جوجه کشی از حدود 400 عدد تخم نطفه‌دار، امکان اتصال آسان به دستگاه‌های جوجه کشی کارخانه‌ای و دست ساز، امکان جوجه کشی از هر نوع پرنده و حتی خزنده تخم گذار و ده‌ها مورد دیگر که برد جوجه کشی JDR700 برای کاربر آن به ارمغان خواهد آورد.

با استفاده از این کنترلر جوجه کشی، حتی یک دستگاه جوجه کشی دست‌ساز معمولی را می‌توان به یکی از بهترین دستگاه‌های جوجه کشی بدل کرد. 

در ادامه به برخی از امکانات این کنترلر جوجه کشی پیشرفته اشاره شده است:

-امکان کارکرد با ظرفیت حدود 400 عدد تخم نطفه‌دار

-امکان اتصال آسان به دستگاه‌های جوجه‌کشی دست ساز خانگی

-امکان اتصال به دستگاه‌های جوجه‌کشی حرفه‌ای و کارخانه‌ای

-چرخش راک‌ها به صورت کاملاً اتوماتیک

-قابلیت تنظیم دما و رطوبت به صورت کاملاً اتوماتیک

-قابلیت پشتیبانی از سیستم ستر و هچر

-دارای نمایشگر دیجیتالی برای سنجش میزان دما و رطوبت

برد جوجه کشی تمام اتوماتیک JDR800

برد تمام اتوماتیک جوجه کشی JDR800 را میتوان یکی از پیشرفته‌ترین و البته با کیفیت‌ترین بردهای موجود در ایران نامید که در ساخت آنها از قطعات الکترونیکی ساخت مالزی استفاده شده است تا نهایت کیفیت را با خود همراه داشته باشد. با استفاده از برد کنترلر دستگاه جوجه کشی اتوماتیک از حدود 1000 عدد تخم نطفه‌دار به راحتی می‌توان جوجه کشی کرد. البته در این برد اتوماتیک جوجه‌کشی، سنسور SHT نیز استفاده شده است که فقط در برترین دستگاه‌های جوجه کشی همچون دستگاه جوجه کشی آرکام و دستگاه جوجه کشی اسکندری مورد استفاده قرار می‌گیرد، یعنی می‌توان به راحتی با خرید این برد صاحب یک برد جوجه کشی مجهز به حسگر SHT شد.

از دیگر قابلیت‌های این برد جوجه کشی اتوماتیک امکان سیستم انتخاب پرنده است که کاربر را قادر می‌سازد تا از پرنده‌های مرغ، بلدرچین، کبک، غاز، اردک، بوقلمون بدون نیاز به هیچ دانش جوجه‌کشی فقط با یک دکمه ساده جوجه کشی کرد. یعنی با داشتن این برد جوجه کشی تمام اتوماتیک می‌توان فقط با فشردن یک دکمه از پرنده‌های ذکر شده جوجه کشی کرد.

برخی از امکانات این برد جوجه کشی اتوماتیک شامل:

-امکان تامین و تنظیم دما به صورت کاملاً هوشمند

-امکان تامین و تنظیم رطوبت به صورت کاملاً اتوماتیک

-امکان جوجه کشی به صورت حرفه‌ای

-امکان جوجه کشی از 1000 تخم نطفه دار

-بهره‌گیری از سنسور پیشرفته SHT

-بهره‌گیری از قطعات الکترونیکی ساخت مالزی

-کنترل کیفی چند مرحله‌ای در ساخت محصول

-امکان جوجه کشی تمام اتوماتیک از مرغ

-امکان جوجه کشی تمام اتوماتیک از بلدرچین

-امکان جوجه کشی تمام اتوماتیک از کبک

-امکان جوجه کشی تمام اتوماتیک از غاز

-امکان جوجه کشی تمام اتوماتیک از اردک

-امکان جوجه کشی تمام اتوماتیک از بوقلمون

برد جوجه کشی تمام اتوماتیک JDR800 قبلاً بر روی دستگاه‌های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری طراحی و تعبیه شده که با انتشار نسخه جدید بردهای EIG این بردها در رده‌بندی گروه صنعتی اسکندری منسوخ اعلام شده است.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به اطلاعات گروه صنعتی اسکندری در سایت ایران جوجه به آدرس https://the-incubator.ir/incubation-boards مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران جوجه

گروه صنعتی اسکندری به سال 1372 شروع به فعالیت نمود و در طول 25 سال گذشته یکی از بزرگترین تولید کننده گان دستگاه های جوجه کشی صنعتی و خانگی در ایران بوده است. این گروه علاوه بر تولید تجهیزات مرغداری بصورت تخصصی اقدام به تولید با کیفیت ترین نوع ماشین های جوجه کشی خانگی مینماید

اطلاعات تماس
  • 044323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی