اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970701318059778

آشنایی با لوله آتشخوار سخت دیگ بخار

کد: 13970701318059778

https://goo.gl/CSRwkK

، (اخبار رسمی): به لوله‌هایی که جنس آلیاژ آنها به شکلی است که توانایی عبور مایع یا گاز در درجه حرارت‌های بالا را دارند لوله‌های آتشخوار گفته می‌شود. اگر لوله‌های آتشخوار نیازی به جوشکاری داشته باشند عملیات حرارتی بعد از جوشکاری باید در درجه حرارت ۵۲۰ تا ۶۰۰ درجه سانتی‌گراد و به مدت حداقل ۱۵ دقیقه انجام گیرد.

 لوله آتشخوار سخت دیگ  بخار
لوله آتشخوار -لوله مانیسمان

از لوله‌های آتشخوار برای ساخت دیگ بخار، مبدل حرارتی برای منابع تحت‌فشار و هر جا که فشار و حرارت با هم توام شود استفاده می‌شود

لوله آتشخوار چیست؟

به لوله‌هایی که جنس آلیاژ آنها به شکلی است که توانایی عبور مایع یا گاز در درجه حرارت‌های بالا را دارند لوله‌های آتشخوار گفته می‌شود. اگر لوله‌های آتشخوار نیازی به جوشکاری داشته باشند عملیات حرارتی بعد از جوشکاری باید در درجه حرارت ۵۲۰ تا ۶۰۰ درجه سانتی‌گراد و به مدت حداقل ۱۵ دقیقه انجام گیرد.

درجه حرارت در لوله‌های آتشخوار ۴۵۰ درجه سانتی‌گراد و فشار مایع به ۳۲ اتمسفر برای لوله‌های با قطر ۶۴ میلیمتر به بالا و حداقل ۸۰ اتمسفر برای لوله‌های با قطر کمتر از آن می‌رسد.

از لوله‌های آتشخوار برای ساخت دیگ بخار، مبدل حرارتی برای منابع تحت فشار و هر جا که فشار و حرارت با هم توام شود استفاده می‌شود.

عاملی که یک آهن معمولی را با یک فولاد متفاوت می‌کند ترکیب ساختاری آن فلز است. به طوری که با بالا و پایین کردن عناصر شیمیایی و ایحاد تغییرات فیزیکی و شیمیایی مختلف بر روی آهن معمولی می‌توان خاصیت آن را تغییر داد.

آهنی که خاصیت و ماهیت فیزیکی یا شیمیایی یا هردو تغییر کرده باشد را آهن آلیاژی یا فولاد آلیاژی می‌گویند. ورق‌های آلیاژی دارای استانداردها و کاربردهای متعدد و متنوعی هستند.

ورق‌های آلیاژی معمولا کاربردهای صنعتی دارند مانند ساخت مخازن تحت فشار، ساخت ادوات و لوازم در محیط‌های با دمای بسیار بالا و یا دمای بسیار پایین، دیگ‌های صنعتی، صنایع کشتی‌سازی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و سایر کاربردهای دیگر.

تامین لوله آتشخوار و ورق آتشخوار و صنعتی آلیاژی در قالب صدور پروفرما با استانداردهای مختلفی از جمله St35.8/I DIN 17175 ،ST45.8/III DIN 17175 & DIN 2448 و ... ارائه می‌شود.

فولادهای مخازن تحت فشار

A 283 Grade B; C- A 285 Grade B- A 516 Grade,70, 60, 65

A 387 Grade 12Class1,2- A 387 Grade 22Class1,2- A 533 Type B Class 1, 2

A 537 Class1, 2- A 553 Type 1- A 738 Grade A, B

شرکت فنی و بازرگانی بهتا پایپ با تجربه بیست و پنج ساله در صنعت فولاد و فلزات غیر آهنی و دارا بودن نمایندگی‌های معتبر کارخانجات تولید آهن و فولاد در اروپا؛ کره جنوبی؛ چین و غیره می‌تواند در اخذ پروفرما لوله آتشخوار و ورق آتشخوار از این تولیدکنندگان و تامین کنندگان به خریداران کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهتا پایپ

تامین کننده انواع لوله و اتصالات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]