اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970819326719778

انواع لوله و اتصالات جوشی و نحوه اتصال لوله ها

بهتا پایپ، تامین‌کننده اتصالات جوشی و پلی اتیلنی

کد: 13970819326719778

https://goo.gl/qynkTY

، (اخبار رسمی): لوله پلی اتیلن جوشی تقریبا تمام لوله‌های پلی اتیلن جوشی هستند و به وسیله جوش دادن به یکدیگر متصل می‌شوند. لوله‌های پلی اتیلن تک‌جداره به دو روش جوش لب به لب، بات فیوژن و رینگ و فلنج به یکدیگر متصل می‌شوند.

بهتا پایپ، تامین‌کننده اتصالات جوشی و پلی اتیلنی
لوله و اتصالات جوشی و نحوه اتصال و ارتباط انواع لوله غیر فلزی

قیمت لوله و اتصالات به کیفیت آنها مرتبط است و در انتخاب لوله و اتصالات کیفیت را فدای قیمت نباید کرد و محصول باکیفیت و مناسب خریداری کرد

لوله و اتصالات

لوله و اتصالات در تاسیسات، ساختمان‌ها و تمامی پروژه‌های عمرانی و مهندسی و زیر بنایی دارای اهمیت به سزایی هستند، لوله و اتصالات به عنوان شریان‌های تاسیسات و ساختمان‌ها هستند که در انتقال انواع سیالات از آنها استفاده می‌شود. لوله و اتصالات از اجزای مهم و جدایی‌ناپذیر توسعه و دوام یک بنا در تاسیسات آن سازه و پروژه است. لوله و اتصالات اگر از کیفیت بالا و مناسبی برخوردار نباشند باعث به وجود آمدن ضرر‌های جبران ناپذیری می‌شود که با کمی تحقیق اگر کیفیت و کاربرد را در اهم مسائل قرار داده شود حتما بهترین نوع لوله و اتصالات برای تاسیسسات انتخاب خواهد شد و این عمل در طول عمر تاسیسات تاثیر مستقیمی خواهد داشت.

انواع لوله و اتصالات

انواع مختلف لوله و اتصالات (لوله اتصالات صنعتی و یا لوله اتصالات خانگی) به جنس آنها و کاربرد لوله و اتصالات مرتبط است لوله و اتصالات فولادی، لوله و اتصالات چدنی، لوله و اتصالات پلی اتیلن، لوله اتصالات خانگی و ....... وجود دارند که برای انتخاب مناسب‌ترین نوع لوله و اتصالات بهتر است ابتدا به کاربرد آن و نوع سیالی که در لوله و اتصالات جاری خواهد بود دقت شود.

لوله و اتصالات مصرفی سیالات مواد نفتی در پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها غالبا از انواع فولادی است و همچنین لوله و اتصالات برای سیستم فاضلاب خانگی و تاسیسات دفع پساب همگی از جنس پلی اتیلن است و همچنین لوله و اتصالات سیسستم گرمایشی ساختمان‌ها از لوله PEX و اتصالات آن از جنس برنج است و برای انتقال آب شرب در ساختمان‌ها از لوله و اتصالات پلیمری استفاده می‌شود و شیرآلات از جنس برنج و استیل خواهد بود و لوله و اتصالات برای انتقال آب شرب در فشار بالا تا سایز 730 میلیمتر را لوله و اتصالات پلی اتیلن انتخاب و استفاده می‌کنند.

بهترین نوع لوله و اتصالات پس متناسب با نوع سیال و کاربرد لوله و اتصالات باید انتخاب شود و هر مدل و جنس لوله و اتصالات کاربرد خود را دارند.

لوله و اتصالات پلی اتیلن

لوله و اتصالات پلی اتیلن غالبا به عنوان لوله و اتصالات صنعتی شناخته می‌شوند. لوله و اتصالات پلی اتیلن فاضلابی که برای انتقال فاضلاب و پساب در سایزهای بزرگ استفاده می‌شوند و برای فاضلاب خانگی هم از انواع لوله و اتصالات پلیمری استفاده می‌شود که پلی اتیلن جزو آنها نیست البته لوله و اتصالات پلی اتیلن بهترین گزینه لوله و اتصالات جهت شبکه توزیع گاز است و همچنین این لوله‌ها برای شبکه آب آشامیدنی مناسب هستند و خواص مکانیکی بی‌همتای لوله و اتصالات پلی اتیلن آنها را به انتخاب اول مدیران اجرایی پروژه‌های عمرانی تبدیل کرده است.

انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن، لوله تکجداره، لوله دوجداره، لوله دوجداره کاروگیت، لوله اسپیرال و اتصالات جوشی، اتصالات سفارشی، اتصالات پیچی، اتصالات الکتروفیوژن که هر کدام به دو نوع لوله اتصالات آبرسانی و لوله و اتصالات گازرسانی تقسیم بندی می‌کنند.

قیمت لوله و اتصالات

تهیه لوله و اتصالات مناسب با بهترین قیمت لوله و اتصالات و در صورت داشتن قیمت پائین‌ به این معنا نیست که در تولید لوله و اتصالات از مواد با کیفیت استفاده نشده باشد. در خرید لوله و اتصالات و در اولین مرحله باید دقت کافی را داشته باشید که مواد اولیه به کار رفته در تولید لوله و اتصالات از مواد مناسب و استاندارد باشد و همچنین فرایند تولید لوله و اتصالات نیز تحت کنترل واحد کنترل کیفیت باشد و محصولات تولیدی طبق استاندارد باشد.

قیمت لوله و اتصالات به کیفیت آنها مرتبط است و در انتخاب لوله و اتصالات کیفیت را فدای قیمت نباید کرد و محصول باکیفیت و مناسب خریداری کرد.

در انتخاب برند لوله و اتصالات به کیفیت محصول، استاندارد بودن و خوشنام بودن برند باید توجه شود.

تهیه لوله و اتصالات و خرید محصول باکیفیت را در اولویت خود قرار دهید تا تاسیسات همیشه در بهترین شکل و حالت ممکن در حال سرویس‌دهی باشند.

لوله پلی اتیلن جوشی

لوله پلی اتیلن جوشی تقریبا تمام لوله‌های پلی اتیلن جوشی هستند و به وسیله جوش دادن به یکدیگر متصل می‌شوند. لوله‌های پلی اتیلن تکجداره به دو روش جوش لب به لب، بات فیوژن و رینگ و فلنج به یکدیگر متصل می‌شوند.

لوله‌های پلی اتیلن جهت اتصال به یکدیگر و همچنین برای اتصال به اتصالات در اندازه‌های کوچک و فشارهای پائین (کاربری‌های آبیاری و کشاورزی) از اتصالات پیچی پلی اتیلن استفاده می‌کنند.

لوله‌های پلی اتیلن معمولا به صورت جوش لب به لب به وسیله دستگاه جوش پلی اتیلن در درجه حرارت و زمان معین و استاندارد به یکدیگر متصل و جوش داده می‌شوند و برای همین است که این نوع لوله‌ها را لوله پلی اتیلن جوشی می‌نامند.

نحوه جوش لوله پلی اتیلن به صورت جوشی با دستگاه‌های بات فیوژن (لب به لب) و الکتروفیوژن انجام می‌پذیرد.

لوله‌های پلی اتیلن دوجداره کاروگیت غالبا به صورت کوپلر و پوش‌فیت به یکدیگر و اتصالات خود متصل می‌شوند و به همن دلیل به لوله‌های دوجداره کاروگیت پلی اتیلن لوله جوشی نمی‌گویند.

لوله اسپیرال پلی اتیلن بوسیله کوپلر و یا کمربند به همدیگر متصل می شوند و اصطلاح ،لوله‌های تک جداره پلی اتیلن در تمای سایزها و اندازه‌ها بکار برده می‌شود.
مشخصات لوله پلی اتیلن جوشی همان مشخصات , جداول اندازه و وزن و همان استاندارد INSO 14427-2 لوله‌های پلی اتیلن است و مجددا تاکید داریم که لوله پلی اتیلن جوشی همان لوله‌های پلی اتیلن تک جداره است و اگر تامین‌کننده‌ای تفاوتی میان این لوله‌ها با دیگر انواع لوله‌های تک جداره پلی اتیلن وجود ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهتا پایپ

تامین کننده انواع لوله و اتصالات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]