اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970717320879778

بهتا پایپ تامین‌کننده انواع لوله پلی اتیلنی

کد: 13970717320879778

https://goo.gl/JxvUx7

، (اخبار رسمی): مزایای لوله پلی اتیلنی 1-دارای وزن پایین 2-انعطاف پذیری بالا 3-دارای اتصالات متنوع 4-جریال پذیری بسیار عالی سیال در داخل لوله

تهیه و تامین لوله و اتصالات ،شیر آلات ،عایق،لرزه گیر ،لوله پلی اتیلنی
لوله پلی اتیلنی بعلت انعطاف در ساختار در شبکه های گازرسانی و فاضلاب و ابرسانی مورد استفاده می باشد

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن و لوله پلی اتلین تکجداره  با بالاترین استانداردهای کیفیتی تولید می‌شود. کلیه فرایند تولید از لحظه ورود مواد اولیه تا لحظه خروج محصول نهایی (لوله پلی اتیلن) از کارخانه، تحت نظارت و کلیه اسناد و مدارک به صورت مدون و دائم تحت کنترل و نظارت دیگر افراد ذیربط است.

تولید لوله پلی اتیلن 

لوله پلی اتیلن از مزایایی اعم از سهولت بارگیری، حمل و نقل آسان به دلیل وزن نسبتا پایین، نصب سریع و آسان، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر سایش، مقاومت و واکنش عالی در برابر مواد شیمیایی، جریان پذیری عالی سیال در داخل لوله، اتصال پذیری راحت، انعطاف پذیری بسیار بالا و دارا بودن اتصالات متنوع بهره می‌برد که موارد ذکر شده برخی از خواص و مزایای لوله پلی اتیلن است. لوله پلی اتیلن با گریدهای PE100 , PE80 و PE63 تولید می‌شود.

مواد پلی اتیلنی که جهت تولید لوله‌های پلی اتیلن مورد استفاده قرار می‌گیرد با  نوع مواد پلی اتیلنی که برای تولید سایر محصولات پلی اتیلنی مورد استفاده قرار می‌گیرد متفاوت است. پلی اتیلن در گرید‌های مختلفی موجود است و هر کدام از این انواع مواد پلی اتیلن جهت کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خرید لوله پلی اتیلن می‌تواند کاری حساس باشد و خریدار هنگام خرید با اطلاعاتی نامفهوم مواجه می‌شود که به کار او نمی‌آید از همین رو باید اطلاعات خود را در این زمینه کامل و کافی کرد تا با ریزه‌کاری‌ها و مشخصات لوله پلی اتیلن با کیفیت آشنا باشید. لوله‌های پلی اتیلن در ایران براساس استاندارد INSO 14427-2 موسسه استاندارد ملی ایران تولید می‌شوند و جدول موجود در این استاندارد مرجع تولید و آزمایشگا‌ه‌های کنترل کیفیت است. هرچند خرید لوله پلی اتیلن بسیار راحت است اگر یک تامین کننده باکیفیت و مناسب برای خود انتخاب کنید و آن تولیدکننده نیز بتواند تمامی گواهینامه‌ها، استانداردها و شرایط مناسب (خیالی آسوده) برای یک خرید عالی و تهیه محصولی عالی و لوله‌هایی با کیفیت را برای شما فراهم کند.

موارد استفاده از لوله‌های پلی اتیلن:

- شبکه‌های آبرسانی شهری و روستائی

- شبکه‌های فاضلاب شهری و روستائی

- شبکه‌های گازرسانی

- شبکه‌های زهکشی

- سیستم‌های مایعات و فاضلاب صنعتی

- شبکه‌های آبیاری تحت فشار (قطره‌ای و بارانی)

- سیستم‌های آبیاری متحرک

- پوشش کابل‌های مخابراتی و فیبر نوری

- پوشش کابل‌های برق

- پوشش لوله‌های فلزی

- به عنوان کانال‌های تهویه 

- سیستم‌های لایروبی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهتا پایپ

تامین کننده انواع لوله و اتصالات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید