اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970728322939845

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات

حضور شرکت کولان سل به همراه شرکت انرژی کشور در نمایشگاه تاسیسات تهران

کد: 13970728322939845

https://goo.gl/VYpCpv

، (اخبار رسمی): هفدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات از تاریخ اول الی چهارم آبان ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه بین الملی تهران برگزار می‌شود. شرکت کولان سل به همراه شرکت انرژی در سالن های 8/9 میزبان شما عزیران است.

حضور شرکت کولان سل به همراه شرکت انرژی کشور در نمایشگاه تاسیسات تهران
هفدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات

همچون سنوات گذشته، شرکت کولان سل به همراه شرکت انرژی در نمایشگاه بین المللی تاسیات شرکت می‌کند .

با توجه به اینکه حضور در نمایشگاههای مرتبط با سیستم‌های سرمایش در صنعتهای مرتبط (اعم از صنعت دامداری و کشاورزی ،نیروگاهها و صنعت کشاورزی و همچنین صنعت لوازم خانگی و تاسیسات ) جزو اولویت‌های شرکت کولان سل است، امسال نیز همچون سنوات گذشته، این شرکت به همراه شرکت انرژی در نمایشگاه بین المللی تاسیسات شرکت می‌کند .

هفدهمین نمایشگاه بین الملی تاسیسات از تاریخ اول الی چهارم آبان ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه بین الملی تهران برگزار می‌شود.

 در سالن‌های 8/9 میزبان شما عزیران خواهیم بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کولان سل

سرمایش تبخیری علاوه بر سازگاری با محیط زیست و اقلیم گرم و خشک ایران، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی دارد به همین دلیل در سال 1384 بررسی و تلاش های لازم برای ایجاد خط تولید پدسلولزی بعنوان جایگزینی مناسب بجای پوشال آغاز گردید و در سال 1387 اولین پروانه بهره برداری تولید پد سلولزی در ایران دریافت شد و تحت عنوان کارخانه پدسلولزی در شهرک صنعتی اشتهارد واقع در استان البرز آغاز بکار کرد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]