اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971011337449845

چگونه پد سلولزی مرغوب را بشناسیم

کد: 13971011337449845

https://goo.gl/xqpB6H

، (اخبار رسمی): قیمت پد سلولزی در بازار چند است؟ از کجا بدانیم قیمتی که به ما اعلام می‎شود مناسب است یانه؟ اگر قیمت پد سلولزی در بازار متفاوت بود بهتر است کدام را خریداری کنیم؟

چگونه پد سلولزی مرغوب را بشناسیم
هولوگرام پد سلولزی

معمولا استعلام بابت قیمت پد سلولزی در مواقع زیر انجام می‌شود.

- زمانی که بخواهیم پد سلولزی کولر سلولزی را تعویض کنیم.

- زمانی که بخواهیم کولر آبی پوشالی خود را تبدیل به کولر سلولزی کنیم.

- زمانی که بخواهیم سیستم سرمایشی در مرغداری تهیه کنیم.

- زمانی که بخواهیم سیستم سرمایشی برای گلخانه تهیه کنیم.

- زمانی که بخواهیم سیتسم پیش سرمایش توربین نیروگاه‌ها را طراحی کنیم.

در این مواقع قیمت پد سلولزی، تولیدکننده آن، کیفیت پد سلولزی و مواد اولیه پد سلولزی در انتخاب تاثیرگذار خواهد بود.

با توجه به اینکه مواداولیه اصلی پد سلولزی کاغذ کرافت است و تکنولوژی تولید آن هنوز در ایران نیست، کاغذ کرافت از کشورهای اروپایی و چین توسط تولیدکنندگان پد سلولزی وارد ایران می‌شود. اما افزایش بی‌رویه قیمت دلار باعث شده است که قیمت پد سلولزی هم به ناچار افزایش چشمگیری داشته باشد.

با در نظرگرفتن این نکته که در زمان افزایش همه‌گیر قیمت‌ها، امکان سوء استفاده و ارائه کالای تقلبی و کم کیفیت در بازار وجوددارد، شناسایی کالای مرغوب اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

احتمالا تا حالا پیش آمده است که از وانتی‌های کنار خیابان هندوانه بخرید. اختلاف قیمت زیاد بین قیمت میوه فروش محله همهرا به این صرافت می‌اندازد که فکر کند که میوه فروش محله چقدر گران‌فروش است و خرید از وانتی به صرفه است! مخصوصا اینکه چند هندوانه برش زده قرمز هم کنار مابقی بساط وانتی همیشه است و فروشنده اعلام می‌کند اول بخور بعد بخر. میوه فروش محله و بساط هندوانه کالای مشابه را با قیمت متفاوت می‌فروشند. به علت ارزان‌تر بودن هندوانه را از بساطی خریداری می‌کنیم اما زمانی که می‌خواهیم از خرید خود لذت ببریم می‌بینیم میوه خریداری شده با نمونه‌ای که ارائه شده بود یکسان نیست.

چه اتفاقی افتاده است؟

دو کالای مشابه با دو قیمت متفاوت نظر ما جلب کرده است.، ما میخواهیم آن کالارا خریداری کنیم، ملاک تصمیم گیری ما قیمت کالا است به این علت که هر کالا از نظر ظاهری کاملا شبیه هم هستند وقتی که کالای ارزان‌تر را خریداری می‌کنیم متوجه می‌شویم که این کالا کیفیت خوبی ندارد و چه بسا که به کالای کم کیفیت بهای بیشتری هم داده شده است چون از آن نمی‌توان درست استفاده کرد.

پد سلولزی کالایی است که تا زمانی که به مدت زیاد از آن استفاده نشود متوجه کیفیت آن نخواهید شد در واقع همانند هندوانه سربسته است. اما همیشه اینقدر زمان و سرمایه نداریم که بخواهیم به مدت یک فصل پد سلولزی را در کولر و گلخانه مرغداری و ...تست کنیم که از خرید خود راضی باشیم.

چه باید کرد؟

پد سلولزی محصولی است که با شکل ظاهری مشابه توسط تمامی تولید کننده‌ها به بازار عرضه می‌شود. اختلافات جزیی در رنگ آن وجود دارد اما این اختلاف آنقدر زیاد نیست که به عنوان یک مشخصه‌ی اصلی مورد توجه باشد. با لمس کردن پد و یا استشمام بوی پد نیز نمی‌توان ملاک قطعی بابت تشخیص کیفیت پد سلولزی باشد.

اما راههای مطمئن دیگری برای شناسایی پد مرغوب وجود دارد:

- خرید از تولیدکنندگان معتبر و شناخته شده در بازار با برند معتبر

- استعلام از مشتریانی که از پدهای تولیدکنندگان استفاده کرده‌اند

- استعلام طول عمر پد سلولزی از مصرف‌کنندگان کولر سلولزی

- درخواست اسنادی مبنی بر اینکه کاغذ کرافت اولیه از اورپا وارد شده است یا از جای دیگر

- مدت زمان فعالیت کارخانه تولیدکننده

- شرکای تجاری کارخانه تولیدکننده

- مشاوره گرفتن از فروشندگان محصولات جانبی سرمایشی

در حال حاضر مدل 5090 پد سلولزی که توسط شرکت کولان سل تولید می‌شود توسط توسط شرکت‌های معتبر کولرسازی همانند شرکت انرژی کشور، شرکت برفاب، سپهر الکتریک، توان گاز، کاوه کویر، آران گاز و ایران شرق مورد استفاده قرار می‌گیرد و سالانه هزارن کولر سلولزی توسط این شرکت‌ها به بازار عرضه می‌شود.

مواد اولیه پد سلولزی کولان سل تمام و کمال از فنلاند وارد می‌شود و اسناد آن در صورت درخواست مشتری ارائه می‌شود. در اکثر موارد مشتریانی که اقدام به تعویض پد سلولزی می‌کنند به طور میانگین 5 سال از پد سلولزی استفاده کرده‌اند.

با همه این موارد شرکت کولان سل در زمان ارائه پد خدماتی سلولزی آن را در بسته بندی به صورت کارتن و با هولوگرام مخصوص ارائه می‌کند و همچنین در مدل 7090 و7060 نیز به همراه پد سلولزی کارت ضمانتنامه نیز به مشتری ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان برای استعلام قیمت پد سلولزی می‌توانند از طریق این لینک و تماس با دفتر فروش کولان سل اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کولان سل

سرمایش تبخیری علاوه بر سازگاری با محیط زیست و اقلیم گرم و خشک ایران، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی دارد به همین دلیل در سال 1384 بررسی و تلاش های لازم برای ایجاد خط تولید پدسلولزی بعنوان جایگزینی مناسب بجای پوشال آغاز گردید و در سال 1387 اولین پروانه بهره برداری تولید پد سلولزی در ایران دریافت شد و تحت عنوان کارخانه پدسلولزی در شهرک صنعتی اشتهارد واقع در استان البرز آغاز بکار کرد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی