اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980328377679845

کولانسل در نمایشگاه آگروفود 2019

کد: 13980328377679845

http://bit.ly/2RihNCI

، (اخبار رسمی): بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی آگروفود از تاریخ 28 الی 31 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود. شرکت کولانسل در سالن خلیج فارس در این نمایشگاه حضور دارد.

کولانسل در نمایشگاه آگروفود 2019
آگروفود2019

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته  از تاریخ 28 الی 31 خرداد ماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

حضور دائم و مستمر در نمایشگاه‌های معتبر و بین‌المللی جزو اولویت‌های شرکت کولانسل در ارتباط با مشتریان و آگاهی از نیازها و خواسته‌های بازار است.

قطعا در این مدت دیدار با همکاران همیشگی و آشنایی با مشتریان جدید می‌تواند به رشد و تعالی شرکت‌ها کمک کند.

همچنین دیدارهای چهره به چهره و گفتگوهای مرتبط با کسب و کار، راه‌های جدید برای برآورده کردن نیازها و خواسته‌های مشتریان در پیش روی صاحبان کسب و کار قرار می‌دهد.

بازدید از این نمایشگاه فقط مختص به صاحبان کسب و کار نیست بلکه مصرف کننده‌های نهایی هم با دیدار از نمایشگاه و صحبت مستقیم با مدیران ارشد شرکت‌ها می‌توانند به طور مستقیم نظرات خود را در ارتباط با محصولات اعلام کنند.

شرکت کولانسل افتخار دارد که همچون سنوات گذشته در این نمایشگاه منتظر دیدار دوستان و همچنین آماده پذیرایی از همه بازدیدکنندگان است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سالن خلیج فارس غرفه 41 از غرفه کولان سل بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کولان سل

سرمایش تبخیری علاوه بر سازگاری با محیط زیست و اقلیم گرم و خشک ایران، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی دارد به همین دلیل در سال 1384 بررسی و تلاش های لازم برای ایجاد خط تولید پدسلولزی بعنوان جایگزینی مناسب بجای پوشال آغاز گردید و در سال 1387 اولین پروانه بهره برداری تولید پد سلولزی در ایران دریافت شد و تحت عنوان کارخانه پدسلولزی در شهرک صنعتی اشتهارد واقع در استان البرز آغاز بکار کرد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]