اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970828328969845

حضور شرکت کولانسل در دومین نمایشگاه گل و گیاه پاکدشت

کد: 13970828328969845

https://goo.gl/KbNJAd

، (اخبار رسمی): به همت جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت، دومین نمایشگاه گل و گیاه پاکدشت از تاریه 29 آبان الی 2 آذر ماه 1397 در پردیس ابوریحان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

حضور شرکت کولانسل در دومین نمایشگاه گل و گیاه پاکدشت
حضور شرکت کولانسل در دومین نمایشگاه گل و گیاه پاکدشت

کشور ایران در اقلیمی گرم وخشک احاطه شده است ،میانگین بارش در ایران یک سوم میانگین جهانی است.استفاده بهینه از منابع آبی میتواند به ما در مدیریت بحران آب کمک کند.گلخانه های صنعتی یکی از راههای جلوگیری از هدر رفت آب درصنعت کشاورزی است. برگزاری نمایشگاههای تخصصی در رابطه با گلخانه ها میتواند فعالین در این صنعت و مردم را با ویژگیهای گلخانه ها و تکنولوژیهای جدید آشنا کند.

شهرستان پاکدشت یکی از قطبهای صنعت گلخانه ایران و پرورش گل است.

به همت جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت، دومین نمایشگاه گل و گیاه پاکدشت از تاریه 29 آبان الی 2 آذر ماه 1397 در پردیس ابوریحان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

شرکت کولانسل نیز طبق روال همیشگی خود در رویدادهای نمایشگاهی مرتبط با صنعت گل و گیاه شرکت می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کولان سل

سرمایش تبخیری علاوه بر سازگاری با محیط زیست و اقلیم گرم و خشک ایران، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی دارد به همین دلیل در سال 1384 بررسی و تلاش های لازم برای ایجاد خط تولید پدسلولزی بعنوان جایگزینی مناسب بجای پوشال آغاز گردید و در سال 1387 اولین پروانه بهره برداری تولید پد سلولزی در ایران دریافت شد و تحت عنوان کارخانه پدسلولزی در شهرک صنعتی اشتهارد واقع در استان البرز آغاز بکار کرد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

محیط زیست