اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970801323489845

چگونه پد سلولزی مرغوب و با کیفیت را شناسایی کنیم

کد: 13970801323489845

https://goo.gl/EfUx5x

، (اخبار رسمی): قیمت پد سلولزی در بازار چند است؟ از کجا بدانیم قیمتی که به ما اعلام می‌شود مناسب هست یا نه؟ اگر قیمت پد سلولزی در بازار متفاوت بود کدام را خریداری کنیم؟

چگونه پد سلولزی مرغوب و با کیفیت را شناسایی کنیم
ضمانت نامه پد سلولزی کولان سل

قیمت پد سلولزی در بازار چند است؟ از کجا بدانیم قیمتی که به ما اعلام می‌شود مناسب هست یا نه؟ اگر قیمت پد سلولزی در بازار متفاوت بود کدام را خریداری کنیم؟

معمولا استعلام بابت قیمت پد سلولزی در مواقع زیر انجام می‌شود:

  • زمانی که بخواهیم پد سلولزی کولر سلولزی را تعویض کنیم.
  • زمانی که بخواهیم کولرآبی پوشالی خود را تبدیل به کولر سلولزی کنیم.
  • زمانی که بخواهیم سیستم سرمایشی در مرغداری تهیه کنیم.
  • زمانی که بخواهیم سیستم سرمایشی برای گلخانه تهیه کنیم.
  • زمانی که بخواهیم سیتسم پیش سرمایش توربین نیروگاهها را طراحی کنیم.

در این مواقع قیمت پد سلولزی ، تولید کننده آن،کیفیت پد سلولزی ومواد اولیه پد سلولزی درانتخاب م اتاثیرگذار خواهد بود.

با توجه به اینکه مواد اولیه اصلی پد سلولزی کاغذ کرافت است و تکنولوژی تولید آن هنوز در ایران نیست ،کاغذ کرافت از کشورهای اروپایی و چین توسط تولید کنندگان پد سلولزی وارد ایران میشود.اما افزایش بی رویه ی قیمت دلار باعث شده است که قیمت پد سلولزی هم به ناچار افزایش چشمگیری داشته باشد.

با در نظرگرفتن این نکته که در زمان افزایش همه گیر قیمتها، امکان سوء استفاده و ارائه کالای تقلبی و کم کیفیت در بازار وجود دارد، شناسایی کالای مرغوب اهمیت ویژهای پیدا می‌کند.

احتمالا تا حالا برای شما هم پیش آمده است که از وانتی های کنار خیابان هندوانه بخرید. اختلاف قیمت زیاد بین قیمت میوه فروش محله، ما را به این صرافت می اندازد که فکر کنیم که میوه فروش محله چقدر گران فروش است و خرید از وانتی به صرفه است! مخصوصا اینکه چند هندوانه برشه زدهی قرمز هم کنار مابقی بساط وانتی همیشه هست و فروشنده اعلام می‌کند اول بخور بعد بخر. میوه فروش محله و بساط هندوانه کالای مشابه را با قیمت متفاوت می‌فروشند.به علت ارزانتر بودن هندوانه را از بساطی خریداری می‌کنیم اما زمانی که می‌خواهیم از خرید خودمان لذت ببریم می‌بینیم میوه خریداری شده با نمونهای که ارائه شده بود یکسان نیست.

چه اتفاقی افتاده است؟

  • دو کالای مشابه با دو قیمت متفاوت نظر ما جلب کرده است.
  • ما میخواهیم آن کالارا خریداری کنیم.
  • ملاک تصمیم گیری ما قیمت کالا است به این علت که هرکالا از نظر ظاهری کاملا شبیه هم هستند.
  • وقتی که کالای ارزانتر را خریداری میکنیم متوجه میشویم که این کالا کیفیت خوبی ندارد و چه بسا که به کالای کم کیفیت بهای بیشتری هم داده ایم چون از آن نیمیتوانیم درست استفاده کنیم.

پد سلولزی کالایی است که تا زمانیکه به مدت زیاد از آن استفاده نکنیم متوجه کیفیت آن نخواهیم شددر واقع همانند هندوانه سربسته است. اما ما اینقدر زمان و سرمایه نداریم که بخواهیم به مدت یک فصل پد سلولزی را در کولر و گلخانه مرغداری و ...تست کنیم که از خرید خودمان راضی باشیم .

چه باید کرد؟

پد سلولزی محصولی است که با شکل ظاهری مشابه توسط تمامی تولید کننده ها به بازار عرضه میشود.اختلافات جزیی در رنگ آن وجود دارد اما این اختلاف آنقدر زیاد نیست که به عنوان یک مشخصه ی اصلی مورد توجه باشد.با لمس کردن پد و یا استشمام بوی پد نیز نیمتواند ملاک قطعی بابت تشخیص کیفیت پد سلولزی باشد.

اما راههای مطمن دیگری برای شناسایی پد مرغوب وجود دارد:

  • خرید از تولید کنندگان معتبر و شناخته شده در بازار با برند معتبر
  • استعلام از مشتریانی که از پدهای تولید کنندگان استفاده کرده اند
  • استعلام طول عمر پد سلولزی از مصرف کنندگان کولر سلولزی
  • درخواست اسنادی مبنی بر اینکه کاغذ کرافت اولیه از اورپا وارد شده است یا از جای دیگر
  • مدت زمان فعالیت کارخانه تولید کننده
  • شرکای تجاری کارخانه تولید کننده
  • مشاوره گرفتن از فروشندگان محصولات جانبی سرمایشی

در حال حاضر مدل 5090 پد سلولزی که توسط شرکت کولان سل تولید میشود توسط توسط شرکتهای معتبر کولر سازی همانند ،شرکت انرژی کشور،شرکت برفاب ،سپهر الکتریک،توان گاز،کاوه کویر،آران گاز و ایران شرق مورد استفاده قرار میگیرد و سالانه هزارن کولر سلولزی توسط این شرکته به بازار عرضه میشود.

مواد اولیه پد سلولزی کولان سل تمام و کمال از فنلاند وارد میشود واسناد آن در صورت درخواست مشتری ارائه میشود.در اکثر موارد مشتریانی که اقدام به تعویض پد سلولزی مینمایند به طور میانگین 5 سال از پد سلولزی استفاده کرد ه اند.

با همه این موارد شرکت کولان سل در زمان ارائه پد خدماتی سلولزی آنرا در بسته بندی بصورت کارتن و با هولوگرام مخصوص رائه می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کولان سل

سرمایش تبخیری علاوه بر سازگاری با محیط زیست و اقلیم گرم و خشک ایران، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی دارد به همین دلیل در سال 1384 بررسی و تلاش های لازم برای ایجاد خط تولید پدسلولزی بعنوان جایگزینی مناسب بجای پوشال آغاز گردید و در سال 1387 اولین پروانه بهره برداری تولید پد سلولزی در ایران دریافت شد و تحت عنوان کارخانه پدسلولزی در شهرک صنعتی اشتهارد واقع در استان البرز آغاز بکار کرد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید