اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970806324509725

شرایط اخذ اقامت دائم پرتغال و پاسپورت پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری

کد: 13970806324509725

https://goo.gl/oiAxU4

، تهران , (اخبار رسمی): پس از پنج سال دارا بودن اقامت پرتغال به روش قانونی (تنها سالی یک هفته حضور فیزیکی نیاز است) می‌توان به ترتیب برای اخذ اقامت دائم پرتغال یا تابعیت و پاسپورت پرتغال اقدام کرد، به شرطی که در سطح ابتدایی، زبان پرتغالی بلد باشید.

شرایط اخذ اقامت دائم پرتغال و پاسپورت پرتغال از طریق سرمایه گذاری
پاسپورت پرتغال

درخواست مجوز اقامت دائم پرتغال باید به اداره مهاجرت پرتغال SEF ارائه شود و تحت قوانین اتباع خارجی، اقامت دائم پرتغال به افرادی که دارای شرایط زیر باشند اعطا خواهد شد:

- داشتن مجوز اقامت موقت پرتغال که در مورد برنامه اقامت سرمایه گذاری پرتغال حداقل ۵ سال است. در طی این پنج سال فرد نباید به انجام جرمی متهم شده باشد که مجازات آن حبس به مدت بیش از یک سال باشد.

- داشتن تمکن مالی کافی 

- مدرک زبان پرتغالی در سطح مقدماتی

زمان بندی اخذ  اقامت دائم پرتغال

تحت این قانون، مجوز اقامت دائم پرتغال به متقاضی اعطا می‌شود. با این حال کارت اقامت باید هر ۵ سال یک بار یا هنگامی که تغییری در مشخصات فرد به وجود می‌آید، تمدید شود.

شرایط حضور فیزیکی در پرتغال

کارت اقامت دائم پرتغال، حداقل شرط اقامت در پرتغال ندارد اما چنانچه دارنده اقامت دائم پرتغال بدون توجیه قابل قبولی به مدت ۲۴ ماه متوالی یا ۳۰ ماه غیر متوالی ظرف سه سال خارج از پرتغال باشد، ممکن است مجوز اقامت دائم او باطل شود. قانون به صراحت اقامت خارج از پرتغال برای هر مدت زمانی در کشور مبداء شخص به منظور انجام فعالیت‌های حرفه‌ای، کارآفرینی، فرهنگی یا اجتماعی را قابل قبول می‌پندارد. در عمل اداره مهاجرت پرتغال فقط از متقاضی می‌خواهد که مدرکی دال بر اقامت در پرتغال یا توجیهی بر غیبت خود از پرتغال در هنگام تمدید کارت پس از ابطال آن ارائه کند. چنانچه متقاضی جهت تمدید کارت اقامت دائم خود پیش از تاریخ ابطال آن اقدام کند، شرایط حداقل حضور در پرتغال جای نگرانی ندارد.

پاسپورت پرتغال = تابعیت پرتغال

شرایط دریافت تابعیت و پاسپورت پرتغال توسط قانون ملیت پرتغال تنظیم شده است. برخلاف اقامت پرتغال، درخواست تابعیت پرتغال باید به یک اداره ثبت مدنی ارسال شود و نه به اداره مهاجرت پرتغال. با این حال پس از اخذ تابعیت، درخواست دریافت پاسپورت پرتغال توسط اداره مهاجرت این کشور مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، گرچه درخواست به یکی از کنسولگری های پرتغال در سراسر دنیا ارسال شده باشد.

شرایط اخذ تابعیت و پاسپورت پرتغال

شرایط اخذ تابعیت و پاسپورت پرتغال عبارتند از:

- فرزند زیر ۱۸ سال یا فرزند معلول پدر یا مادری که تابعیت پرتغال را اخذ کرده و اظهار می‌کند که می‌خواهد فرزندش نیز تابعیت پرتغال را کسب کند.

- شخصی که به مدت حداقل سه سال با یک تبعه پرتغال ازدواج کرده یا بنا بر شهادت دادگاه شریک زندگی اوست و درخواست دریافت تابعیت پرتغال می‌کند.

- شخصی که درخواست قبول تابعیت کرده و دارای شرایط زیر است:

     - تحت قوانین پرتغال به سن قانونی رسیده است.

     - حداقل 5 سال تحت هر نوع اقامت قانونی، اقامت پرتغال را داشته است.

     - دانش کافی زبان پرتغالی دارد.

     - جرمی مرتکب نشده باشد که طبق قوانین پرتغال حکم زندان بیش از ۳ سال داشته باشد.

- کودکی که متولد پرتغال و زیر سن قانونی باشد یا سال چهارم مدرسه را در پرتغال تمام کرده یا یکی از والدین او به مدت حداقل ۵ سال اقامت قانونی پرتغال را داشته باشد.

فردی که پدربزرگ یا مادربزرگ او تبعه پرتغال است.

زبان پرتغالی

جهت اقدام برای اخذ اقامت دائم پرتغال یا تابعیت و پاسپورت پرتغال باید اثبات کنید که در سطح ابتدایی به زبان پرتغالی مسلط هستید و این امر ارتباطی به روش اخذ اقامت یا تابعیت فرد ندارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه اقامت و پاسپورت پرتغال از طریق سرمایه گذاری در خرید ملک با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]