اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970827328740005

اخبار رسمی «وبینار آموزشی روابط عمومی دیجیتال چیست؟» را برگزار خواهد کرد

کد: 13970827328740005

https://goo.gl/wLQhMW

، تهران , (اخبار رسمی): اخبار رسمی در راستای اهداف آموزشی، اولین وبینار آموزشی خود را با موضوع روابط عمومی دیجیتال چیست؟ را در تاریخ 5 آذر ماه برگزار خواهد کرد. مدرس این دوره، مجید کثیری‌، مدیرعامل و موسس اخبار رسمی خواهد بود.

اخبار رسمی «وبینار آموزشی روابط عمومی دیجیتال چیست؟» را برگزار خواهد کرد
اخبار رسمی «وبینار آموزشی روابط عمومی دیجیتال چیست؟» را برگزار خواهد کرد

اهمیت آموزش و انتقال آموخته‌ها به دیگران، موضوعی جالب و حائز اهمیت است. اخبار رسمی به عنوان اولین نیوزوایر ایرانی، با در نظر گرفتن اهمیت آموزش، تصمیم گرفته است رویدادهایی آموزشی با محوریت روابط عمومی، کمپین رسانه‌ای و تاثیر آن در فروش و مارکتینگ در بازاریابی دیجیتال را به صورت دوره‌ای برگزار کند.

اولین رویداد آموزشی اخبار رسمی، در قالب وبینار، با موضوع روابط عمومی دیجیتال چیست؟ در تاریخ 5 آذرماه 97 در ساعت 19 برگزار خواهد شد. مدرس این دوره، مجید کثیری‌ مدیرعامل و بنیانگذار اخبار رسمی است.

روابط عمومی (Public Relations-PR) به عنوان یک فرایند ارتباطی استراتژیک است که روابط دوجانبه سودمند بین سازمان‌ها و مخاطبان‌شان ایجاد می‌کند. امروزه روابط عمومی آنلاین جایگزین شیوه‌های سنتی روابط عمومی شده است. یکی از ابزارهای اصلی روابط عمومی استفاده از رسانه‌های خبری (خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری) برای پوشش اخبار، ایجاد موج خبری، موج سواری خبری، کمپین رسانه‌ای و حضور برند در رسانه‌ها و حل بحران‌های رسانه‌ای مجموعه‌ها است.

سرفصل‌های اصلی این دوره شامل معرفی و بررسی روابط عمومی و روابط عمومی آنلاین، بررسی کاربردها و نتایج روابط عمومی خواهد بود.

شایان ذکر است در انتهای این دوره آموزشی که به مدت یک ساعت و نیم برگزار خواهد شد، مدرس دوره، به سوالات شرکت‌کنندگان در حوزه روابط عمومی دیجیتال و محتوای ارائه شده در وبینار نیز پاسخ داده خواهد شد.

با توجه به ادامه‌دار بودن دوره‌های آموزشی، شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان به حضور در این سلسله دوره‌های آموزشی می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی اخبار رسمی و خبرنامه آن اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام به لینک زیر مراجعه کرده و علاقه‌مندی خود به حضور را اعلام کنند. واحد آموزش اخبار رسمی پس از ثبت نام برای هماهنگی‌های بعدی با متقاضیان تماس گرفته و توضیحات کامل را به‌ آنها ارائه خواهند داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]