اطلاعات تماس
  • 090595*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970911331089642

هوش مصنوعی موجب گسترش ارزهای دیجیتال خواهد شد

کد: 13970911331089642

https://goo.gl/u23RSV

، (اخبار رسمی): هوش مصنوعی یا هوش ماشینی به توانمندی یک ماشین برای مواجه شدن با شرایط مختلف اطلاق می‌شود.

هوش مصنوعی موجب گسترش ارزهای دیجیتال خواهد شد
هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی به توانمندی یک ماشین برای مواجه شدن با شرایط مختلف اطلاق می‌شود

از سال ۱۹۵۶ که برای اولین بار واژه هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) توسط جان مکارتی به کار برده شد تا به امروز شاهد گسترش این تکنولوژی و تکامل آن بودیم به گونه‌ای که از ساده‌ترین قابلیت‌های تنظیماتی و کنترلی یک ماشین نظیر کم و زیاد شدن خودکار روشنایی تلویزیون تا چندی پیش که اولین ماشین یا روباتی که با ویژگی‌های شبه انسانی به استخدام شبکه خبری تلویزیون چین درآمد می‌توان اشاره کرد.

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی به توانمندی یک ماشین برای مواجه شدن با شرایط مختلف اطلاق می‌شود. این که برای انجام کارهای گوناگون سیستمی را طراحی کرد و برنامه‌ای برای آن نوشت که آن سیستم بتواند به صورت خودکار برای عملیات مد نظر تصمیم‌گیری کند که چه اتفاقی بیافتد همواره دغدغه مهندسین و طراحان بوده است که آن ها را بر آن داشته است تا همواره برنامه های تحقیقاتی در این زمینه داشته باشند .

این که بتوانیم تعریف مطلقی برای هوش مصنوعی ارائه کنیم امکان پذیر نیست اما اکثریت تعریف ها بر پایه ی منطقی فکر کردن یا منطقی عمل کردن و مانند انسان فکر کردن یا مانند انسان عمل کردن قرار دارد .

نکته جالب‌تر که این روزها خود مکمل مبحث هوش مصنوعی شده است تکنولوژی بلاک چین و ارزهای دیجیتال است. فعالان مارکت کریپتوکارنسی بر این عقیده هستند که هوش مصنوعی ماشین‌ها موجبات گسترش و کاربردی شدن ارزهای دیجیتال را فراهم می کنند و بیراه نیست این موضوع وقتی شاهد ظهور نسل های بعدی ارزهای دیجیتالی هستیم که توانمندی های جدیدی را ارئه می کنند . قرارداد هوشمند اتریوم که نسل دوم بود و نسل سوم کوین ها نظیر آیوتا و کاردانو که مبادلات و معاملات و نقل و انتقالات مالی بین ماشین ها را پشتیبانی می کنند خود از عوامل گسترش ارزهای رمزنگاری خواهند بود و همان طور که می بینیم نسل چهارم این ارزها نیز پا به عرصه گذاشته اند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کوین اکستند

فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال و بیت کوین

اطلاعات تماس
  • 090595*****
[نمایش اطلاعات]