اطلاعات تماس
  • 090595*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980706408149642

معرفی رمز ارز پیمان با پشتوانه طلا

کد: 13980706408149642

http://bit.ly/2m07CaM

، (اخبار رسمی): رمز ارز پیمان از دسته توکن‌های با پشتوانه است و نوعی از استیبل کوین‌ها یا پایدارکوین‌ها است که قیمت آن وابسته به قیمت دارایی پشتوانه آن است. در این جا طلا به عنوان پشتوانه این رمز ارز در نظر گرفته شده است و در آینده نوسانات قیمتی آن متناسب با قیمت روز طلا در بازار آزاد مشاهده خواهد شد.

رمز ارز پیمان
رمز ارز پیمان با پشتوانه طلا - عرضه شده توسط بانک مرکزی

پس از مدت‌ها تحقیق و فعالیت بنابر اعلام منابع خبری رمز ارز پیمان با پشتوانه طلا معرفی شد.

این رمز ارز به نوعی یک دارایی دیجیتالی محسوب می‌شود که به افراد اجازه نگه داری امن و راحت سرمایه آنها نزد بانک‌های میزبان و همچنین همگام با تورم و رشدهای قیمتی بازار را می‌دهد.

شرکت‌های داده‌ ورزی سداد متعلق به بانک ملی، گروه داده‌پردازی پارسیان متعلق به بانک پارسیان، گروه فناوران هوشمند بهسازان فردا متعلق به بانک ملت و فناپ متعلق به بانک پاسارگاد و شرکت تک‌وستا (هولدینگ توسن) از بنیان گذاران و سهام داران این توکن هستند.

گفته شده که بزودی دیگر دارایی‌های بانکی و دولتی که به صورت فریز شده قرار دارند به صورت توکن عرضه می‌شوند تا سرمایه بلوکه شده در این دارایی‌ها به چرخه اقتصاد بازگردد.

هنوز ساز و کار دقیقی از نحوه‌ی عرضه و قیمت گذاری و پشتوانه‌های این توکن اعلام نشده است اما بنظر می‌رسد بخشی از پشتوانه‌های آن را پشتوانه‌های طلای بانک‌ها تشکیل می‌دهند و بخش دیگری را مردم می‌توانند با سپرده گذاری طلای خود نزد بانک‌ها این توکن را دریافت کنند.

اطلاعات دقیقی از پلتفرمی که این توکن دیجیتالی بر آن عرضه می‌شود نیز در دسترس نیست و امید است در آینده اطلاعات دقیق‌تری از شرکت ققنوس مدیاک که ارائه دهنده این توکن دیجیتالی است منتشر شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کوین اکستند

فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال و بیت کوین

اطلاعات تماس
  • 090595*****
[نمایش اطلاعات]