اطلاعات تماس
  • 090595*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980114358479642

چگونه می توان بیت کوین را پذیرفت

چگونه از بیت‌کوین استفاده کنیم؟

کد: 13980114358479642

http://bit.ly/2Ii7QD0

، (اخبار رسمی): بیت‌کوین با آنچه که می‌دانید و هر روز به کار برده می‌شود، متفاوت است. پیش از شروع کار با بیت‌کوین، لازم است چند نکته را دانست تا ضمن پرهیز از اشتباهات رایج، با امنیت از آن استفاده شود.

چگونه از بیت‌کوین استفاده کنیم
بیت کوین چیست

کیف پول خود را انتخاب کنید

می‌توان یک کیف پول بیت‌کوینی را به کمک تلفن همراه، به زندگی روزمره خود آورد و یا می‌توان یک کیف پول روی کامپیوتر فقط برای پرداخت‌های آنلاین داشت. در هر صورت، انتخاب کیف‌ پول فقط یک دقیقه وقت می‌گیرد.

می‌توان با پذیرفتن بیت کوین‌ها به عنوان وجه پرداختی در برابر کالا یا خدمات بیت کوین به دست آورد و یا آن را از یک دوست یا هر شخص دیگری که در نزدیکی است، خرید. همچنین می‌توان با حساب بانکی خود، از یک صرافی بیت کوین خرید.

خرج کردن بیت‌کوین

تعداد شرکت‌های خدماتی و سوداگرانی که بیت کوین می‌پذیرند، در سراسر جهان روز به روز در حال افزایش است. می‌توان از بیت کوین برای پرداخت به آنها استفاده کرده و تجربه خود را به حساب کمک به کسب‌وکارهای صادقی گذاشت که می‌خواهند شفافیت بیشتری داشته باشند.

چگونه می‌توان بیت کوین را پذیرفت

اطلاعات خود را بیشتر کنید
بیت کوین سوداگران را ملزم به تغییر عادت‌های‌شان نمی‌کند. اما با آنچه که می‌شناسید و هر روز از آن استفاده می‌کنید، فرق می‌کند. قبل از اینکه به کار با بیت کوین پرداخته شود، چند نکته وجود دارد که باید دانست تا با پرهیز از اشتباهات رایج، بتوان از بیت کوین به طور ایمن استفاده کرد.

- پردازش پرداخت‌ها
می‌توان پرداخت‌ها و صورتحساب‌ها را خود پردازش کرد و یا از سرویس‌های تجاری استفاده کرده و پول را بر حسب ارز محلی خود یا به شکل بیت کوین، پس انداز کرد. بیشتر مراکز فروش از یک تبلت یا گوشی تلفن همراه استفاده کرده و به مشتری اجازه می‌دهند تا با گوشی‌های همراه خود، پرداخت را انجام دهند.

- حسابداری و مالیات‌ها
سوداگران معمولاً قیمت‌ها را بر حسب ارز محلی خود نشان داده و یا به حساب واریز می‌کنند. در موارد دیگر، بیت کوین مانند یک ارز خارجی عمل می‌کند. برای به دست آوردن راهنمایی مناسب در مورد پیروی از قوانین مالیاتی از دید دستگاه قضایی خود، باید با یک حسابدار واجد شرایط تماس گرفت.

- فرصت دیده شدن به دست آورید
تعداد روزافزونی از کاربران در جستجوی راه‌هایی هستند که بیت کوین‌های خود را خرج کنند. می‌توان کسب و کار خود را در کتاب‌های راهنمای آنلاین ارائه کرده و به آنها کمک کرد تا به آسانی پیدایتان کنند. همچنین می‌توان لوگوی بیت کوین را روی وب‌سایت یا ساختمان محل کسب و کار خود نمایش داد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کوین اکستند

فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال و بیت کوین

اطلاعات تماس
  • 090595*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار