اطلاعات تماس
  • 090595*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970915331899642

فریلنسینگ یا اشتغال آزاد چیست؟

کد: 13970915331899642

https://goo.gl/DA6Z9K

، (اخبار رسمی): فریلنسینگ (Freelancing) یا اشتغال آزاد، مفهومی که این روزها بسیار مطرح شده است و کم و بیش اکثر افراد نام آن را شنیده‌اند.

فریلنسینگ یا اشتغال آزاد
فریلنسینگ

فریلنسینگ (FREELANCING) یا اشتغال آزاد به مفهومی از اشتغال گفته می‌شود که یک فرد متخصص در زمینه‌ای خاص اعلام آمادگی برای کار می‌کند و کاری که به او ارجاع می‌شود به صورت پروژه‌ای است و از طریق دورکاری صورت می‌گیرد. به کسی که به این صورت کار می‌کند فریلنسر (FREELANCER) گفته می‌شود.

از مزایای این نوع فعالیت می‌توان به شغل دوم بودن آن و حتی کاهش رفت‌وآمد و در نتیجه کاهش ترافیک و آلودگی اشاره کرد. پروژه‌ای بودن و دلسوزی بیشتر برای انجام کار، تسریع شدن انجام کار به دلیل پروژه‌ای بودن جهت رسیدن به دستمزد دریافتی و ….. از مزایای این روش هستند.

این گونه اشتغال‌ها معمولا شامل اشتغال‌هایی نظیر گرافیک، طراحی وب،  برنامه‌نویسی، محتوانویسی بلاگ، بازاریابی دیجیتالی، انیمشیشن‌سازی و هزاران شغل دیگر مرتبط است.

برای پیدا کردن افراد حاضر در این گونه اشتغال‌ها با یک جست و جوی ساده می‌توان مجموعه‌ای از سایت‌ها در این زمینه را که رابط بین کارگر و کارفرما هستند را پیدا کرد که نمونه‌های خارجی و ایرانی بسیاری دارد.

اخیرا اشتغال آزاد به حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی نیز نفوذ کرده و از این طریق پارتنرهایی برای استخراج ارزهای دیجیتال را جست و جو می‌کنند. از وب سایت‌های معروفی که به فریلنسرها خدمات می‌دهند می‌توان به Ethance، Subreddit ، jobs4bitcoins،Xbtfreelancer ،Coinality ،Cryptogrind ،Bitgigs اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کوین اکستند

فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال و بیت کوین

اطلاعات تماس
  • 090595*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار