اطلاعات تماس
  • 090595*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970926333989642

آی پی او چیست؟

کد: 13970926333989642

https://goo.gl/88bSTA

، (اخبار رسمی): آی پی او به فرآیند عرضه سهام یک شرکت در بورس می‌گویند. آی پی او مختص به شرکت‌هایی است که به بهره‌برداری رسیده‌اند و ثبات مالی و درآمدی دارند و اکنون برای توسعه و پیشرفت نیاز به جذب سرمایه دارند.

آی پی او (IPO)
آی پی او

آی پی او (IPO)

آی پی او به فرآیند عرضه سهام یک شرکت در بورس می‌گویند . آی پی او مختص به شرکت‌هایی است که به بهره‌برداری رسیده و ثبات مالی و درآمدی دارند و اکنون برای توسعه و پیشرفت نیاز به جذب سرمایه دارند که بنابر مستندات قانونی سهام‌شان را در بورس عرضه می‌کنند. فرآیند عرضه شدن سهام یک شرکت در بورس اوراق بهادار قدری زمان‌بر است زیرا باید بندهای قانونی را رعایت کنند.

اما برخلاف آی پی او‌ها با ظهور ارزهای دیجیتال و نسل دوم آن‌ها یعنی اتریوم و قراردادهای هوشمند آی سی او‌ها مطرح شدند. آی سی او‌ها بیشتر مربوط به استارتاپ‌‌ها است که قصد جذب سرمایه برای اجرای طرح خود را دارند. آی سی او‌ها در ابتدا یک وایت پیپر یا اساسنامه منتشر کرده و برنامه‌های خود را توضیح می‌دهند و سعی در متقاعد کردن سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در آن طرح را دارند. سپس هر کس با تهیه بیت کوین و اتریوم می‌تواند توکن‌های مربوط به آن پروژه را خریداری کنند و این امر با هدف رشد قیمتی توکن‌ها و بهره‌مندی از سود صورت می‌گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کوین اکستند

فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال و بیت کوین

اطلاعات تماس
  • 090595*****
[نمایش اطلاعات]