اطلاعات تماس
  • 090595*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970923333429642

دی آپ چیست؟

کد: 13970923333429642

https://goo.gl/Hi7Prb

، (اخبار رسمی): با ظهور صنعت بلاک چین شاهد هستیم که هر روز صنایع و فرآیندهای مختلفی سمت و سوی تمرکز زدایی و غیرمتمرکز شدن را در پیش می‌گیرند. به برنامه‌هایی که در جهت فراهم کردن امور بر روی بلاک‌چین اجرا می‌شود دی آپ‌ها یا Dapp می‌گویند.

دی آپ چیست ؟
دی آپ

با ظهور صنعت بلاک چین شاهد هستیم که هر روز صنایع و فرآیندهای مختلفی سمت و سوی تمرکز زدایی و غیرمتمرکز شدن را در پیش می‌گیرند. تصور وضعیتی که در آن جامعه از ظرفیت‌های خالی همه چیز بهره می‌گیرد. امروزه از ظرفیت خالی یک کامپیوتر یا جابه‌جایی مسافران توسط خودروی فردی که در خانه است یا … و دریافت پول از این خدمت رسانی جز این موارد است. اما چگونه چنین چیزی ممکن است؟ بدون حضور مالک یا هر تعهدی این فرآیندها چگونه شکل خواهند گرفت؟ 

قراردادهای هوشمند در تکنولوژی بلاک چین این وضعیت را رهبری می‌کنند و بلاک چین توسط خود مردم کنترل و تایید می‌شود. به عبارتی تصور آینده به گونه‌ای است که بلاک چین بر مردم حکومت می‌کند یا به نوعی حکومت مردم بر مردم است.

حال به برنامه‌هایی که در جهت فراهم کردن این گونه امور بر روی بلاک چین اجرا می‌شود دی آپ‌ها یا DAPP گفته می‌شود.

شاید تصور این که به وجود آمدن چنین جامعه‌ای امکان‌پذیر است یا خیر را بتوان با بررسی بیت کوین دریافت. وقتی بیت کوین به راحتی توانسته اختیارات نهادها و سازمان‌های مالی را کاهش دهد آیا این امر در دیگر سازمان‌ها امکان پذیر نیست!

اما چه زمانی به این جامعه خواهیم رسید؟

زمانی را تصور کنید که تلفن‌های ثابت در دسترس نبودند و به مرور توسعه یافتند. تلفن‌های همراه و پس از آن تلفن‌های همراه هوشمند جزیی جدانشدنی از زندگی شدند. هر چه پیش می‌رویم سرعت تغییر دنیا بسیار سریع‌تر می‌شود. رسیدن به چنین جامعه‌ای دور از دسترس نیست. شاید کمتر از ده سال دیگر.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کوین اکستند

فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال و بیت کوین

اطلاعات تماس
  • 090595*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار