اطلاعات تماس
  • 090595*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970919332559642

دره کریپتو یا کریپتو ولی چیست؟

کد: 13970919332559642

https://goo.gl/WxUR9s

، (اخبار رسمی): این اسم که الگو برداری شده از سیلیکون ولی یا دره سیلیکون در ایالات متحده است از شهر زوگ در سوییس گرفته شده و از آن موقع بسیاری از مناطق اطراف آن را در بر گرفته است به گونه‌ای که اکنون دو کشور سوییس و لیختن اشتاین درگیر آن شده‌اند.

دره کریپتو یا کریپتو ولی چیست؟
کریپتو ولی - دره کریپتو

این منطقه به طور انحصاری با در نظر گرفتن امکانات و قوانین و پارامترهایی به فعالیت شرکت‌های درگیر در پروژه‌های بلاک چین و رمزنگاری ارزها اختصاص داده شد و از سال گذشته تاکنون براساس آمار  این شرکت‌ها به دو برابر افزایش پیدا کرده‌اند.

اکنون در سوییس و لیختن اشتاین بیش از ۶۰۰ شرکت مرتبط با صنعت بلاک چین وجود دارد که بیش از ۳۰۰۰ نفر در آن ها مشغول به کار هستند. ارزش ۵۰ شرکت برتر در این زمینه مجموعا ۴۴ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود که ۵ استارتاپ یک میلیارد دلاری در میان آن‌ها به چشم می‌خورد.

سه قانون مهم این منطقه برای فعالیت در این زمینه اول اینکه حتما فعالیت شرکت باید مرتبط با بلاک چین باشد و دوم این که یک نفر را در این منطقه استخدام کند و سوم اینکه به گسترش و توسعه کریپتو ولی کمک کند.

همچنین شرکت‌ها باید به یک سری استانداردهایی دست پیدا کنند. اول اینکه یک بودجه ۱۰ میلیون دلاری داشته باشند و دوم اینکه به ارزشی بیش از ۱۰ میلیون دلار دست پیدا کنند و سوم اینکه در کل منطقه سوییس و لیختن اشتاین ۱۰ موقعیت کاری ایجاد کنند.

هم چنین یک کارگزار بر روی فعالیت این شرکت‌ها نظارت دارد تا در زمینه‌های کلاهبرداری فعالیت نکنند. سوییس و لیختن اشتاین خود را به عنوان کشورهای دوستدار صنعت بلاک چین و ارزهای دیجیتال مطرح کرده‌اند. هر چند که کشورهایی نظیر مالت نیز با وضع قوانین آزاد سعی در جذب این صنعت به داخل خود هستند. در ایالات متحده در این خصوص قوانینی وجود دارد و گاها دادگاه با صدور رای تصمیماتی را در این خصوص می‌گیرد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کوین اکستند

فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال و بیت کوین

اطلاعات تماس
  • 090595*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار