اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709183321910404

سمینار سواد مالی و برنامه‌ریزی مالی برگزار می‌شود

کد: 139709183321910404

https://goo.gl/QNsnkR

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی گروه مشاوران کسب و کار رابین، سمینار سواد مالی و برنامه ریزی مالی با سخنرانی سید یاسر مهدی مهرآور، استاد مورد تائید سازمان بورس و اوراق بهادار و اتاق بازرگانی ایران برگزار می شود.

سمینار سواد مالی و برنامه ریزی مالی برگزار می شود
گروه مشاوران رابین برگزار کننده سمینار سواد مالی و برنامه ریزی مالی

مخاطبان اخبار رسمی می‌توانند با ارائه کد akhbarrasmi از 25 % تخفیف حضور در سمینار بهره‌مند شوند

دکتر مهدی حلاج مدیرعامل گروه مشاوران رابین در خصوص برنامه ریزی مالی گفت: ارائه خدمات به منظور امور مالی و فعالیت‌های خانواده شامل بودجه‌بندی مالی، بیمه، برنامه‌ریزی برای خرید مسکن، امور تحصیلی و آتیه فرزندان و پس انداز به منظور بازنشستگی را برنامه‌ریزی مالی می‌گویند و در واقع می‌توان این طور گفت که برنامه‌ریزی مالی برای هر شخص منحصر به همان فرد است که تا حد زیادی به درآمد، نیازهای زندگی و اهداف و خواسته‌های آن‌ها بستگی دارد.

این علم برای اشخاص بعنوان یک رشته جدید و تخصصی در دانشگاه‌ها و مدارس از اوایل قرن بیستم در حال تدریس است. اقتصاددانان بر آموزش و پرورش اشخاص و خانواده‌ها برای این امر به عنوان جزئی جداناپذیر از اقتصاد کلان تاکید دارند.

همچنین سید یاسر مهدی مهرآور سخنران این سمینار ضمن بیان این موضوع که آموزش مهمترین رکن توانمندسازی خانواده‌ها است افزود: در این دوره در خصوص مبحث سواد مالی، روش‌های اندازه‌گیری تعادل مالی خانواده، اندازه‌گیری و کنترل جریان درآمد خانواده و در نهایت طراحی ساختار سرمایه فردی و خانواده آموزش‌های لازم به شرکت کنندگان داده می‌شود.

سمینار سواد مالی و برنامه‌ریزی مالی در تاریخ 28 آذر ماه 1397 و در محل مرکز همایش‌های صدرا برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این سمینار می‌توانند با مراجعه به سایت گروه مشاوران رابین به آدرس www.RRCG.ir نسبت به ثبت نام در این برنامه اقدام کنند. همچنین مخاطبان اخبار رسمی می‌توانند با ارائه کد «akhbarrasmi» از 25 % تخفیف حضور در سمینار بهره‌مند شوند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مشاوران رابین

نماینده انحصاری موسسه مطالعات و سرمایه گذاری Global Cap Solution کانادا در ایران گروه رابین با یک دهه فعالیت در حوزه مشاوره کسب و کار و همراهی با بنگاه های اقتصادی و تجاری، همواره سعی کرده است بیشتر از ایفای جایگاه مشاور، نقش یک همراه را بازی کند. در مسیر کسب و کار بنگاهها، تجارب خود را بکار می گیریم و تجربه های جدیدی بدست می آوریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]