اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808064167810404

طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه مشاوران رابین

مدیرعامل جدید مدرسه کسب و کار رابین معرفی شد

کد: 139808064167810404

http://bit.ly/321C8A7

، تهران , (اخبار رسمی): گروه مشاوران رابین، سید یاسر مهدی مهرآور، با سابقه کاری مرتبط در حوزه آموزش را به سمت مدیرعامل مدرسه کسب و کار رابین معرفی کرد.

 سید یاسر مهدی مهرآور به عنوان مدیرعامل جدید مدرسه کسب و کار رابین معرفی شد
مدیرعامل جدید مدرسه کسب و کار رابین معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه مشاوران رابین، سید یاسر مهدی مهرآور همکاری خود را به عنوان مدیرعامل شرکت مدرسه کسب و کار رابین شروع کرد.

او که دانش آموخته رشته مدیریت مالی از دانشگاه تهران است ضمن ابراز خوشحالی از آغاز همکاری خود با مدرسه کسب و کار رابین، در خصوص برنامه‌های خود گفت: «با توجه به وضعیت اقتصادی این روزها و با در نظر گرفتن نیاز آموزشی جامعه، تصمیم داریم دوره‌های مهارت مدیریت و سرمایه گذاری را به صورت آنلاین و با پشتیبانی 24 ساعته به علاقه‌مندان ارائه کنیم. در همین راستا در حوزه‌های تعریف شده، از اساتید مطرح دعوت به عمل آورده‌ایم تا به زودی بتوانیم بسته کاملی از دوره‌های تخصصی را به بازار هدف خودمان ارائه کنیم.»

همچنین دکتر مهدی حلاج مدیرعامل گروه مشاوران رابین با ابراز خرسندی از شروع همکاری سید یاسر مهدی مهرآور گفت: «هندس مهرآور از مدرسان حوزه دانشگاه و با داشتن تجربه‌ای طولانی در حوزه آموزش، با درک درست از نیازهای آموزشی این روزهای کشور و با خلاقیت‌های خود، قطعاً می‌توانند برنامه‌ریزی درستی جهت برطرف کردن بخشی از نیاز آموزشی جامعه را برطرف کنند. با شناخت طولانی و سابقه همکاری طولانی که با ایشان دارم، انتظار دارم ظرف مدت کوتاهی، نتایج درخشانی را از مدرسه کسب و کار رابین شاهد باشیم.»

مدرسه کسب و کار رابین ارائه دهنده خدمات آموزشی در ایران است. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده و با داشتن اساتید به نام و با تجربه یکی از موسسات فعال در امر آموزش است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مشاوران رابین

نماینده انحصاری موسسه مطالعات و سرمایه گذاری Global Cap Solution کانادا در ایران گروه رابین با یک دهه فعالیت در حوزه مشاوره کسب و کار و همراهی با بنگاه های اقتصادی و تجاری، همواره سعی کرده است بیشتر از ایفای جایگاه مشاور، نقش یک همراه را بازی کند. در مسیر کسب و کار بنگاهها، تجارب خود را بکار می گیریم و تجربه های جدیدی بدست می آوریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | علم و آموزش