اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802283686810404

طی بیانیه‌ای از سوی هیات مدیره، لوگوی گروه مشاوران رابین تغییر کرد

کد: 139802283686810404

http://bit.ly/2YCCR9z

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای اجرایی شدن استراتژی‌های گروه مشاوران رابین و با تصویب هیات مدیره، لوگوی این گروه تغییر و از لوگوی جدید رونمایی شد.

طی بیانیه ای از سوی هیات مدیره، لوگوی گروه مشاوران رابین تغییر کرد.
گروه مشاوران رابین

به گزارش روابط عمومی گروه مشاوران رابین، بنا به تصمیم هیات مدیره لوگوی این مجموعه در راستای استراتژی‌های گروه رابین تغییر کرد. هیات مدیره گروه مشاوران رابین در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد:

در دنیای امروز برای باقی‌ ماندن در فضای رقابتی، سازمان‌ها و شرکت‌ها صرف‌نظر از اندازه، نوع و کارآیی به اهمیت مشاوره مدیریت پی برده‌اند. گروه مشاوران رابین، با بهره گیری از علوم روز دنیا و با تکیه بر تجارب متخصصان خویش، دانش و مهارت کافی به ارائه راه‌حل در راستای بهبود بهره‌وری و رسیدن به اهداف سازمانی بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌ها درحوزه‌های کسب و کار همچون مشاوره مدیریت استراتژیک، توسعه کسب و کار، برندسازی، بازاریابی، سرمایه انسانی و … که جزو مهمترین موضوعاتی هستند که مدیران ارشد سازمان‌ها با آن سر و کار دارند، می‌پردازد.

یک شرکت مشاوره مدیریت با توجه به ساختار سازمان و کسب و کار و همچنین شرایط بازار کم هزینه‌ترین و پربازده‌ترین راه در جهت افزایش بهره‌وری را ارائه می‌دهد. 

گروه مشاوران رابین با توجه به چشم انداز این گروه که عبارتست از «حضور در عرصه بین المللی همراه با بنگاه‌های اقتصادی بمنظور رقابت در بازارهای جهانی و تقویت جایگاه‌های اقتصادی جامعه بر پایه اقتصاد تولیدی» اقدام به تغییر لوگوی این گروه کرد.

همچنان در راستی ماموریت و رسالت این گروه که همواره «همراهی با بنگاه‌های اقتصادی به منظور تقویت زیرساخت‌های آنها در راستای افزایش توان رقابتی» مشتریان بوده و هست، گام‌های استوار و محکمی برمی‌دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مشاوران رابین

نماینده انحصاری موسسه مطالعات و سرمایه گذاری Global Cap Solution کانادا در ایران گروه رابین با یک دهه فعالیت در حوزه مشاوره کسب و کار و همراهی با بنگاه های اقتصادی و تجاری، همواره سعی کرده است بیشتر از ایفای جایگاه مشاور، نقش یک همراه را بازی کند. در مسیر کسب و کار بنگاهها، تجارب خود را بکار می گیریم و تجربه های جدیدی بدست می آوریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش