اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711023424510404

به همت مدرسه کسب و کار رابین و در 13 بهمن ماه 1397

دوره آموزشی تحلیل بنیادی ویژه علاقمندان و فعالان بازار سرمایه برگزار می‌شود

کد: 139711023424510404

https://goo.gl/4MH3we

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی تجزیه وتحلیل بنیادی شرکت‌ها ونحوه درست انتخاب صنایع و شرکت‌های برتر با حضور فعالان و علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در بازار بازار سرمایه در تاریخ 13 بهمن ماه 1397 برگزار می‌شود.

دوره آموزشی تحلیل بنیادی ویژه علاقمندان و فعالان بازار سرمایه برگزار می‌شود
دوره آموزشی تجزیه و تحلیل بنیادی

به گزارش روابط عمومی مدرسه کسب و کار رابین، دوره آموزشی تجزیه وتحلیل بنیادی شرکت‌ها و نحوه درست انتخاب صنایع و شرکت‌های برتر با حضور فعالان و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بازار بازار سرمایه در تاریخ 13 بهمن ماه 1397 به میزبانی مدرسه کسب و کار رابین برگزار می‌شود.

سعیده فخیم مدیر عامل مدرسه کسب و کار رابین هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش فعالان و علاقه‌مندان بازار سرمایه بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت بازار سرمایه، بستر پیشرفت هر چه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

فخیم درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: در این دوره شیوه‌های صحیح سرمایه گذاری در بازار سرمایه به روش تحلیل بنیادی به دور از هر گونه هیجانات این بازار آموزش داده می‌شود و شرکت کنندگان پس از طی این دوره آموزشی می‌توانند به راحتی صنایع و شرکت‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و با آگاهی و دانش در آن صنعت و شرکت سرمایه‌گذاری کنند.

وی مدرس دوره آموزشی تجزیه وتحلیل بنیادی شرکت‌ها ونحوه درست انتخاب صنایع و شرکت‌های برتر را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: سید یاسر مهدی مهرآور از جمله متخصصانی است که می‌تواند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت‌کنندگان باشد.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: به زودی دوره‌های تخصصی و تکمیلی در حوزه مدیریت مالی و کسب و کار توسط مدرسه کسب و کار رابین برگزار می‌شود.

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزشی هزینه 800،000 تومان دریافت خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر وب‌سایت academy.rrcg.ir را بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مشاوران رابین

نماینده انحصاری موسسه مطالعات و سرمایه گذاری Global Cap Solution کانادا در ایران گروه رابین با یک دهه فعالیت در حوزه مشاوره کسب و کار و همراهی با بنگاه های اقتصادی و تجاری، همواره سعی کرده است بیشتر از ایفای جایگاه مشاور، نقش یک همراه را بازی کند. در مسیر کسب و کار بنگاهها، تجارب خود را بکار می گیریم و تجربه های جدیدی بدست می آوریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش