اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012015716810404

اولین بازی هوشمند آموزش سواد مالی به کودکان به بازار عرضه شد

کد: 140012015716810404

https://bit.ly/35g1kdz

، تهران , (اخبار رسمی): شوالیه های ثروتمند اولین و تنها اپلیکیشن بازی آموزش سواد و مدیریت مالی ویژه کودکان در قالب بازی و سرگرمی است که به بازار بازی های رایانه ای عرضه شده است.

اولین بازی هوشمند آموزش سواد مالی به کودکان به بازار عرضه شد
بازی شوالیه های ثروتمند

ارزیابی شخصیت مالی کودکان و ارائه گزارش تاثیر آموزش های ارائه شده در طول بازی به کودکان از ویژگی های مهم و بارز این اپلیکیشن است.

محصول تازه استودیو بازی رابین با نام بازی آموزشی شوالیه های ثروتمند در کافه بازار رونمایی و به بازار عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی استودیو بازی رابین، بهمن مال سال جاری کافه بازار میزبان رونمایی از شوالیه های ثروتمند، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه آموزش سواد مالی به کودکان  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر شناسایی شخصیت مالی را ارائه کرده تا این محصول، آموزش سواد مالی به کودکان مبتنی بر شخصیت مالی آنها را فراهم کند.

بر پایه این گزارش، شوالیه های ثروتمند دارای محاسنی است که شامل آموزش سواد مالی در قالب بازی بوده و می‌تواند باعث افزایش بهره وری آموزشی برای کودکان شود.

دکتر مهدی حلاج بنیان گذار استودیو بازی رابین، تولید این بازی را نتیجه دو سال مطالعه و کار تیمی جوانان این کشور دانست و گفت: طراحی سناریو بازی و پیاده سازی آن برای تولید بازی شوالیه های ثروتمند از تیرماه امسال آغاز و در بهمن ماه به بازار عرضه شد.

وی شناساییی شخصیت مالی کودک، ارزیابی تاثیر آموزش های ارائه شده به کودکان و ارائه گزارش های آن به والدین را از ویژگی های بارز این بازی دانست و افزود: در تلاشیم تا بتوانیم با بهره گیری از نخبگان جامعه در عرصه های دیگر بتوانیم محصولات خلاق و نوآوری را به بازار بازی های رایانه ای عرضه نماییم.

لازم به ذکر است، شوالیه های ثروتمند محصول فعالیت مشترک استودیو بازی رابین و گروه مشاوران رابین است.

علاقمندان بمنظور کسب اطلاعات بیشتر و نصب اپلیکیشن بازی و اپلیکیشن والدین به صفحه استودیو بازی رابین در کافه بازار مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مشاوران رابین

نماینده انحصاری موسسه مطالعات و سرمایه گذاری Global Cap Solution کانادا در ایران گروه رابین با یک دهه فعالیت در حوزه مشاوره کسب و کار و همراهی با بنگاه های اقتصادی و تجاری، همواره سعی کرده است بیشتر از ایفای جایگاه مشاور، نقش یک همراه را بازی کند. در مسیر کسب و کار بنگاهها، تجارب خود را بکار می گیریم و تجربه های جدیدی بدست می آوریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش