اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808074171010404

لوگوی شرکت مدرسه کسب و کار رابین تغییر کرد

کد: 139808074171010404

http://bit.ly/2C9LSxz

، تهران , (اخبار رسمی): مدرسه کسب و کار رابین طی مراسمی به طور رسمی از لوگوی جدید خود در تاریخ 7 آبان ماه 1398 رونمایی کرد.

لوگوی شرکت مدرسه کسب و کار رابین تغییر کرد
لوگوی شرکت مدرسه کسب و کار رابین تغییر کرد

به گزارش روابط عمومی  گروه مشاوران رابین، این مجموعه از سال 1397 تا به امروز با لوگوی قدیم خود ظاهر شده بود.

اخیرا بخش طراحی گروه تصمیم گرفتند که لوگوی جدید و مدرن‌تری خلق کنند که بیانگر فعالیت‌های کنونی شرکت باشد. از این رو، مدرسه کسب و کار رابین به طور رسمی از لوگوی جدید خود در تاریخ 7 آبان ماه 1398 رونمایی کرد.

مدرسه کسب و کار رابین، ارائه دهنده خدمات آموزشی از سال 1397 در تهران فعالیت خود را شروع کرده است. با توجه به تخصص شرکت در زمینه‌ آموزش، این شرکت موفق به ارائه‌ آموزش آنلاین در بستر وب شده است.

مدرسه کسب و کار رابین حق هرگونه استفاده و بهره‌برداری از لوگوی قبلی مجموعه را همچنان برای این شرکت محفوظ می‌شمارد و از کاربران و مشتریان خود درخواست کرده است در صورت مشاهده تخلف به آنها گزارش دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مشاوران رابین

نماینده انحصاری موسسه مطالعات و سرمایه گذاری Global Cap Solution کانادا در ایران گروه رابین با یک دهه فعالیت در حوزه مشاوره کسب و کار و همراهی با بنگاه های اقتصادی و تجاری، همواره سعی کرده است بیشتر از ایفای جایگاه مشاور، نقش یک همراه را بازی کند. در مسیر کسب و کار بنگاهها، تجارب خود را بکار می گیریم و تجربه های جدیدی بدست می آوریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی